Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossoteket

Startat av SteelySwe, 09 april 2024 kl. 02:52

Föregående ämne - Nästa ämne

SteelySwe

Hej alla glada klossare där ute i landet! 😃🧱

Jag tänkte presentera mitt nystartade LEGO-företag - Klossoteket!

Klossoteket kommer att erbjuda LEGO till ALLA - BARN som VUXNA! ☺️ Allt från enstaka bitar till begagnade och oöppnade set kommer att finnas i sortimentet. 🧱

Med dig och alla andras hjälp kan vi skapa ett tryggt Klossotek där man bygger upp ett starkt förtroende för varandra! ⭐️

Det kanske finns några där ute som vill vara med från allra första början på den här resan. Häng med på processen från start - med allt vad driva ett företag handlar om. Följ gärna Klossoteket på Facebook för att ta del av allt! 👍
Kanske dyker det också upp något som just du eller någon nära anhörig önskar sig? ☺️🕵ℹ️
Med en bred målgrupp hoppas jag att vi kan bilda en stor LEGO-familj där det finns något för alla!

Köpupplevelsen kommer att vara det allra största fokuset där kunden ska känna sig väl omhändertagen och där eventuella önskemål ska tillgodoses! 🥰

Förutom det kommer Klossoteket bland annat kunna hjälpa till att identifiera specifika bitar eller delar av set och om du kanske behöver hjälp med förslag på ett LEGO-set baserat på ett tema exempelvis. 🕵

Jag är mitt uppe i nystartsprocessen, så håll till godo! Det kommer att komma upp det ena och det andra framöver - och jag kommer att använda mig utav en del olika plattformar som exempelvis Tradera och Bricklink. ☺️

För en trygg affär!

Rickard
Klossoteket

Företagssidan på Facebook:
https://www.facebook.com/profile.php?id=61555367723159

Tradera:
https://www.tradera.com/profile/items/5974385/Klossoteket

Bricklink:
https://store.bricklink.com/klossoteket

darthemil83

#1
Hej !

Jag ser att du är ifrån Göteborg och med andra ord tillhör du region väst. Har du varit på någon träff lokalt i Göteborg ?. Då vi är så många så är det svårt att komma ihåg alla.

Vi har iallafall en lokal i Munkebäck där vi ses en gång per månad. Agendan är Lego såklart , man kan visa byggen , diskutera lego , byta bitar mm. Du är så klart välkommen dit i första hand som medlem om du är intresserad av den sortens umgänge . Du kan se under regionala träffar och avdelningar om hur och när vi verkar. Eller släng iväg ett pm till Stork som är regionsansvarig eller mig om du vill veta mer.

Lycka till med din satsning det ser seriöst ut. Men en liten önskan från en som älskar denna föreningen och allt vad det innebär är att du gärna får bli betalande medlem när du använder forumet till att göra reklam.

Mvh Emil

SteelySwe

#2
Citat från: darthemil83 skrivet 11 april 2024 kl. 22:53Hej !

Jag ser att du är ifrån Göteborg och med andra ord tillhör du region väst. Har du varit på någon träff lokalt i Göteborg ?. Då vi är så många så är det svårt att komma ihåg alla.

Vi har iallafall en lokal i Munkebäck där vi ses en gång per månad. Agendan är Lego såklart , man kan visa byggen , diskutera lego , byta bitar mm. Du är så klart välkommen dit i första hand som medlem om du är intresserad av den sortens umgänge . Du kan se under regionala träffar och avdelningar om hur och när vi verkar. Eller släng iväg ett pm till Stork som är regionsansvarig eller mig om du vill veta mer.

Lycka till med din satsning det ser seriöst ut. Men en liten önskan från en som älskar denna föreningen och allt vad det innebär är att du gärna får bli betalande medlem när du använder forumet till att göra reklam.

Mvh Emil

Hej Emil!   :)

Vad roligt att du skrev. Hade helt missat att det var någon som hade skrivit i tråden. Fick inget mail om det.

Nej, det har jag inte varit, men det låter absolut som något jag skulle kunna medverna på! Låter spännande! Alltid roligt att knyta band i LEGO-världen!  :D

Absolut! Ska kika på det här nu framöver!

Stort tack för infon och dina lyckoönskningar! Har satsat helhjärtat och jag ser det som ett långsiktigt projekt. :)

Mvh,
Rickard
Klossoteket

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.