Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Rock Raiders Dio

Startat av -DoNe-, 27 augusti 2012 kl. 19:47

Föregående ämne - Nästa ämne

-DoNe-

Hallå Hallå!
För ungefär en vecka sen hitta jag mitt gamla Rock Raiders spel, och efter lite läsande och trixande fick jag igång det på min dato och satt och spelade (antagligen alldeles för länge). Efter dett fanns ingen återvändå, jag vart helt enkelt tvungen att bygga en RR scene, och här har vi resultatet!





Green2

oohh mysigt med lite rock raiders! jag satt faktiskt också och spelade det för inte allt för längesen, vilka fina minnen! Snyggt bygge dessutom! bra känsla över en ny sprängd grotta! hoppas bara inte luften tar slut!  :P

Skrytsson

Riktigt snyggt SNOT- och wedge, plate-jobb med grottan. Att slumpvis blanda in old dark gray-delar förhöjer också resultatet. Kul!  :)

-DoNe-

Citat från: Green2 skrivet 27 augusti 2012 kl. 20:05
oohh mysigt med lite rock raiders! jag satt faktiskt också och spelade det för inte allt för längesen, vilka fina minnen! Snyggt bygge dessutom! bra känsla över en ny sprängd grotta! hoppas bara inte luften tar slut!  :P

Man tackar!

Och denna luft som ständigt tar slut, tror jag blir tokig  :P

-DoNe-

Citat från: Skrytsson skrivet 27 augusti 2012 kl. 20:11
Riktigt snyggt SNOT- och wedge, plate-jobb med grottan. Att slumpvis blanda in old dark gray-delar förhöjer också resultatet. Kul!  :)

Tack så väldigt mycket!

Mikael Sol

Snyggt!

Hoppas de har en rock-konsert där inne nån gång.

-DoNe-

Citat från: Mikael Sol skrivet 27 augusti 2012 kl. 20:50
Snyggt!

Hoppas de har en rock-konsert där inne nån gång.

Haha  :P

mechamike

?

-DoNe-


Teabox


jalex

Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Skafte

Snyggt, stort och maffigt!

janimakaj

Unless you try, you will not know if it works! ;)

Roger Brickjet

Ser både snyggt, avancerat och samtidigt lekvänligt ut!
Vågar knappt visa det här för sonen, som är helt inne på gruvtemat just nu, då blir det till att beställa kilovis med slopes :)

insurrection

Riktigt snygg scen och roligt med MOCs i "ovanliga" teman.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.