Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Swebricks egen flickr grupp

Startat av sweMezza, 19 september 2011 kl. 19:09

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

Tjena

Har en liten fråga angående "Group Pool" uppläggning av bilder på Flickr.
Har lagt upp 4 foton som bara syns när jag är inloggad, inte när jag är utloggad. Skall det vara så eller har jag gjort något fel?
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

de Gothia

det finns en tråd om flickr och i den diskuteras detta. post 17 o framåt behandlar detta problem..

swestar

Citat från: de Gothia skrivet 23 oktober 2011 kl. 20:11
det finns en tråd om flickr och i den diskuteras detta. post 17 o framåt behandlar detta problem..
ok
tack :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

mechamike

Sammanfogat.. :) Mvh Swebrick Moderator Team som även passar på att tipsa om sökfunktionen  ;)
?

swestar

Tjena

En fråga bara till vem som helst här inne på swebrick. Lade upp några bilder via swebrick gruppen på flickr. Undrar bara om dom syns för någon annan än mig? Har som sagt varit lite strul med det, kan bero på att jag skaffa flickr för någon dag sedan. :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Skrytsson

Citat från: swestar skrivet 24 oktober 2011 kl. 23:47
Tjena

En fråga bara till vem som helst här inne på swebrick. Lade upp några bilder via swebrick gruppen på flickr. Undrar bara om dom syns för någon annan än mig? Har som sagt varit lite strul med det, kan bero på att jag skaffa flickr för någon dag sedan. :)

I Swebrick-gruppen ser jag Goliat001, Battlemech001 och Planet001 av SweStar. Som svar på din fråga: det verkar funka som det ska, jag ser bilderna också :)

swestar

Citat från: Skrytsson skrivet 25 oktober 2011 kl. 00:05
Citat från: swestar skrivet 24 oktober 2011 kl. 23:47
Tjena

En fråga bara till vem som helst här inne på swebrick. Lade upp några bilder via swebrick gruppen på flickr. Undrar bara om dom syns för någon annan än mig? Har som sagt varit lite strul med det, kan bero på att jag skaffa flickr för någon dag sedan. :)

I Swebrick-gruppen ser jag Goliat001, Battlemech001 och Planet001 av SweStar. Som svar på din fråga: det verkar funka som det ska, jag ser bilderna också :)
Då fattas det bara 2st FutureGraffiti och Heroes. 3 av 5 är inte dåligt :D skämt å sido, dom andra 2 dyker väl upp om någon dag. Tack Skryttson för att du kollade upp :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Etzel


swestar

Citat från: Etzel skrivet 25 oktober 2011 kl. 00:38
Jag ser alla 5 bilderna.

OK då vet jag att funkar, tack så mycket :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Hassel


Jesperallen

Då har jag också skaffat ett konto och lagt till mig till gruppen!

Skrytsson

Det är jättekul att vi blir fler och fler som lägger till bilder i Swebrick-gruppen  :)

Men, är det inte lämpligt att man lägger upp en eller max två bilder på ett och samma bygge. Det blir både roligare att bläddra runt och känns mer rättvist då. Som det är nu är det några personer som lagt upp sex bilder på samma skapelse.  :)

de Gothia

har lagt upp tre bilder. hur tar man bort dem från swebrick men inte från min photostream?

edit: hittade nu... :-[

Skrytsson

Citat från: de Gothia skrivet 05 november 2011 kl. 14:58
har lagt upp tre bilder. hur tar man bort dem från swebrick men inte från min photostream?

edit: hittade nu... :-[

Tre bilder är väl iofs också ok också tycker jag. Det var mest två stycken medlemmar som lagt upp 6 väldigt snarlika bilder på samma skapelse jag reagerade på liksom.  :)

Jag är ju inte den som bestämmer över gruppen heller, jag bara ventilerar min åsikt ;)

Ni andra får ju också gärna framföra vad ni tycker.

de Gothia

ja jag håller med dig. det är roligt att bläddra igenom massa olika mocs i olika grupper o sen gå in o se nån som blir intresserad av! :) så jag håller med dig!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.