Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

2022 rykten

Startat av Teabox, 09 september 2021 kl. 13:04

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!


o0ger

The future is.. ... ... DURS?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Peter S

Citat från: o0ger skrivet 01 februari 2022 kl. 07:57
The future is.. ... ... DURS?
Minns att ICA kallade detta för SUPER HERDES...

andreaseldh

Nya Etzel-ankan har bara 5 bitar, eller är det 16?

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

ColA

Även om jag inte är något fan av SH så gillar jag den nya som kommer i april!

Skafte

Citat från: ColA skrivet 23 februari 2022 kl. 11:45
Även om jag inte är något fan av SH så gillar jag den nya som kommer i april!

Tja, synd att de fortsätter hitta på saker från den fornnordiska mytologin. Det är ju en vagn som dras av Tanngnjostr och Tanngrisnir, inte ett skepp. Men det är väl vad biopubliken vill se... Och ett hus ombord?

Inga bitar till vikinga-MOCar verkar det som, sköldarna är väl klistermärken.

janhansson

Det går tydligen ett rikte om en stor borg, 10305 Lion King's Castle till 90-års jubileet.
Hoppas att det stämmer, och att det kommer lite uppdaterade lejonriddare (som går att få tag på).

https://www.brickfanatics.com/huge-lego-castle-rumoured-90th-anniversary/

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!


shiftaltcmd

Som vi har väntat  :)

REVISIT THE ADVENTURE WOLRD OF GALIDOR WITH NEW LEGO® SETS FOR 2022

[1st April, UK] The LEGO Group has today announced seven brand new sets from the world of Galidor to celebrate the 20th anniversary. Originally released in 2002, this brand-new wave will reimagine the sets that we all loved and for the first time ever, they will be produced completely out of the plant-based materials to keep up with our sustainability efforts.
Available from June 1st, the new products offer builders the opportunity to recreate scenes inspired by the TV show. Be sure to follow our social media to get the latest information on this exciting news.

o0ger

Citat från: shiftaltcmd skrivet 01 april 2022 kl. 11:41
Som vi har väntat  :)

REVISIT THE ADVENTURE WOLRD OF GALIDOR WITH NEW LEGO® SETS FOR 2022

[1st April, UK] The LEGO Group has today announced seven brand new sets from the world of Galidor to celebrate the 20th anniversary. Originally released in 2002, this brand-new wave will reimagine the sets that we all loved and for the first time ever, they will be produced completely out of the plant-based materials to keep up with our sustainability efforts.
Available from June 1st, the new products offer builders the opportunity to recreate scenes inspired by the TV show. Be sure to follow our social media to get the latest information on this exciting news.

Jag känner mig en aning skeptisk till denna nyhet ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

shiftaltcmd

Finns det på internet så måste det vara sant.  ::)

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.