Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

SHIPtember 2023

Startat av o0ger, 08 augusti 2023 kl. 18:38

Föregående ämne - Nästa ämne

mrlind

Stort grattis o0ger! Du är väl värd utmärkelsen.
Have a great build day!
Instagram Flickr

Nybohov Creation Ltd.

I högsta grad välförtjänt!
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Anders67

Citat från: o0ger skrivet 20 mars 2024 kl. 18:55Jag brukar inte skryta. Men om man har deltagit i SHIPtember i 10 år och till slut blir vald som nummer ett på Peoples Choice Award så tycker jag att det är på sin plats  ;D

SHIPtember 2023 by BetaNotus, on Flickr

Woohoo!!!


Stort grattis och sååå välförtjänt!


Myko


o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Boathill

Stort grattis! Och väldigt snyggt gjord "planch" över alla skepp! 

danielbrrssn

Stort grattis! Härligt. Du har verkligen byggt många fina SHIP.  

CopMike


darthemil83

Stort stort grattis !! Du får släppa en bok på alla dina fantastiska byggen . 🫡🎖🎉🎉🎉🎉

andreas E


Cleefuzz

Stort grattis och oerhört välförtjänt! Det är inte för intet som man sugs upp och fastnar vid dina byggen på utställningarna! Ofta både mindblowing och inspirerande.

dalle

Folket har sagt sitt. Det finns många mästare men bara en o0ger! Grattis!

Zilmrud

Citat från: o0ger skrivet 20 mars 2024 kl. 18:55Jag brukar inte skryta. Men om man har deltagit i SHIPtember i 10 år och till slut blir vald som nummer ett på Peoples Choice Award så tycker jag att det är på sin plats  ;D

SHIPtember 2023 by BetaNotus, on Flickr

Woohoo!!!
Så jävla rätt! Bra jobbat 
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

o0ger

 ;D Tusen tack hörni !!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.