Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Alternativtävling - Resultat

Startat av Anders67, 30 mars 2016 kl. 15:59

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Alternativtävling - Resultat

Vi fick mängder av bidrag till alternativtävlingen, 20 bidrag till klass 1 byggt av och 11 bidrag till klass 2 byggt av +

Grattis de två lottade vinnarna

Vinnare till klass 1 blev : Aro (bidrag nr 20)

Vinnare till klass 2 blev: shutter (bidrag nr 4)


Vinnare i klass 1 får ett Creative Supplement
Vinnare i klass 2 får ett Creative Supplement Bright

Ett stort tack till alla fina bidrag, en ny tävling är på gång så håll utkik efter denna i helgen!

Nedan finner ni alla bidrag och länkar till dem

Klass 1

                                     

Klass 2

                   

Lottningen gjorden med hjälp av https://www.randomizer.org/

Peter S

Va? Äre slut redan? Jag hann aldrig bygga något till 2:an ( men köpte förstås båda seten). Grattis!

Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

o0ger

Bra jobbat alla som byggde! Och grattis till vinnarna. (Jag var upptagen med annat)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Aro

Trevligt.
Många fina bidrag, när man sitter med bitarna så vet man ju att det är oändliga resurser i dessa men det är svårt att tänka sig det så spritt med så få och begränsade resurser.
Lite som livet i sig ; )
Min säljtråd nu inför Julen:http://www.swebrick.se/index.php?topic=7759.0

Anders67

Om någon undrar hur jag räknar positionerna på bilderna och lottningen.
Så här har jag gjort. Den första postningen (äldst datum) är nummer 1 osv. bilderna ligger därför i nyast först till äldst sist och därmed i fallande ordning. Hoppas detta gör det tydligare.

eon


erik1107

Grattis till vinnarna! Är alltid lika kul att se hur olika grejer man kan bygga av samma bitar

shutter

Kul tävling och tack för gratulationerna!
Jag köpte lastbilen och skramlade ihop bitar enl. listan från båten. Blev sen så förtjust att jag nu beställt hela setet😉

Stigge72

Grattis till vinnarna, och bra jobbat alla byggare!

Jag byggde ett bidrag till klass 2, t o m fotografera, men hann inte fixa storleken på bilderna.
Däremot har bygget väckt en tanke, så det kan tänkas att det dyker upp vad det lider iaf. ;)

MattiasKr

Grattis till vinnarna. Jag var en av dom som köpte in seten men aldrig hann att bygga något.

En idé till kommande alternativtävlingar: Man skulle kunna ha som uppgift att bygga något av 2-3 valfria set av de aktuella Mixel-seten.

shutter

Tack för alla gratulationer.

Är det någon som hört något från eller vet något om tävlingsarrangören, för jag har inte hört något alls?

/shutter

Anders67

Citat från: shutter skrivet 04 maj 2016 kl. 20:52
Tack för alla gratulationer.

Är det någon som hört något från eller vet något om tävlingsarrangören, för jag har inte hört något alls?

/shutter
jodå, jag har sett dina pm. Jag är dålig på att svara ibland! Återkommer med transportbesked.

andreas E

Citat från: shutter skrivet 04 maj 2016 kl. 20:52
Tack för alla gratulationer.

Är det någon som hört något från eller vet något om tävlingsarrangören, för jag har inte hört något alls?

/shutter
Ligger i min bil. Tyvärr missade jag det i morse när jag körde igenom Ö-Ljunga.
Dröjer 14 dagar tills jag passerar igen. Skicka mig ett pm var jag kan nå dig.

shutter

Tack.
swebricknätverket fungerar.
skickar PM.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.