Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

andli

Tom jag tycker det verkar svårt att nå längst in...
Du får ha en lucka mitt i du kan titta upp ur, bra när tåget spårat ut efter för mycket gas...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Kwagge

Citat från: andli skrivet 26 mars 2016 kl. 18:39
Tom jag tycker det verkar svårt att nå längst in...

;D

Citat från: andli skrivet 26 mars 2016 kl. 18:39
Du får ha en lucka mitt i du kan titta upp ur, bra när tåget spårat ut efter för mycket gas...

Har gått i AndersI skola så de spårar inte ut längre  ;)

AndersI


ByggareDan

Snyggt tåglandskap du fått ihop,strax över 6 kvadrat (om jag räknat rätt) är ju rätt stort, om du vill bygga ut mer finns ju Hemnet där man kan köpa sig ett större boende.

/ByggareDan

drdoddo

Roade mig med att bygga en liten busshållplats till några stormtroopers och en liten rollerboard gjord av två stackars r2-d2... Sen lite bild-pyssel för att få in passande text.


swestar

#3185
 [WIP]Leker lite med LifeLites  :)



Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Stigge72

Inga bilder (än) och inga framsteg just idag (än), men sedan en tid, och senast igår, så bygger jag på ett "litet" hus.
Planen just nu är en moduverse-liknande grund på 32 x 48 knoppar där halva nedre våningen är under mark, och ytterdörren en halvtrappa upp.

Memmla

Byggde ett air hockey bord i minifig-skala och fick nästan till det som jag ville vilket var upplyftande.. man ser åtminstone vad det föreställer.. Dessvärre tog bitarna i färgerna jag körde på slut så får vänta med att bygga klart tills jag orkat beställa hem de åtta bitarna jag saknar.

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

swestar

Citat från: swestar skrivet 04 maj 2016 kl. 18:55
WIP: Ett träd :)
Klar! Ska bara ta några schysta bilder och lägga upp.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

SvanteOlof

Citat från: swestar skrivet 04 maj 2016 kl. 18:55
WIP: Ett träd :)

Ja det är onekligen ett träd. Jag vill se mer än tre bilder av det och hoppas du kan förse oss med det när tävlingen är över. Riktigt snyggt var det. Mystiskt och rymdfränt.
ordvits: studsmatta = 4186

SvanteOlof

Jag byggde den här till Nordsken. Jag hade inte jättelång tid till själva byggandet men jag har föreställt mig den i huvudet hela veckan. Jag ser den som en förlaga just nu och skall byta ut några bitar och tekniker och bygga in den i en liten scen.

https://www.flickr.com/photos/140839497@N03/26286876223/in/album-72157667468304520/
ordvits: studsmatta = 4186

AndersI

Går tydligen bara att se om man loggar in?

SvanteOlof

Citat från: AndersI skrivet 09 maj 2016 kl. 10:49
Går tydligen bara att se om man loggar in?

jasså. vad dumt. jag ska se om det går att fixa. Jag kan inget om internet.
ordvits: studsmatta = 4186

o0ger

Citat från: SvanteOlof skrivet 09 maj 2016 kl. 16:23
Citat från: AndersI skrivet 09 maj 2016 kl. 10:49
Går tydligen bara att se om man loggar in?

jasså. vad dumt. jag ska se om det går att fixa. Jag kan inget om internet.

Gör så här för att dela en bild: http://www.swebrick.se/index.php?topic=9723.msg188477#msg188477
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.