Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Reckless

Startat av o0ger, 26 september 2023 kl. 19:32

Föregående ämne - Nästa ämne

darthemil83

Du imponerar varje år ! Fantastiskt fint byggt. 

danielbrrssn

Väldigt snyggt!

Perfekt nivå mellan stilrent och smådetaljer. 

Lähnn


o0ger

Citat från: darthemil83 skrivet 27 september 2023 kl. 07:29Du imponerar varje år ! Fantastiskt fint byggt.

Citat från: danielbrrssn skrivet 27 september 2023 kl. 08:26Väldigt snyggt!

Perfekt nivå mellan stilrent och smådetaljer.

Citat från: Lähnn skrivet 27 september 2023 kl. 08:33Awesome! :)

Tack så mycket! Jag tycker ju att SHIPtember är det roligaste som händer under legoåret. Så jag försöker vara med. Första gånger var för 10 år sen. Så det är jubileum i år. Men jag har missat ett år och det grämer mig lite :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Svartkrut

Ruskigt elegant och smart klossat! Man vet att du har varit i farten när man inte ens förstår hur det är konstruerat. Hatten av! ;D

o0ger

Citat från: Svartkrut skrivet 27 september 2023 kl. 19:05Ruskigt elegant och smart klossat! Man vet att du har varit i farten när man inte ens förstår hur det är konstruerat. Hatten av! ;D
Tack så mycket! ☺️
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Wolcker

Många av dina byggen ger mig nya idéer och detta är ju inget undantag. Får man fråga hur du lyckades fota detta mirakel =)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

o0ger

Citat från: Wolcker skrivet 28 september 2023 kl. 08:28Många av dina byggen ger mig nya idéer och detta är ju inget undantag. Får man fråga hur du lyckades fota detta mirakel =)
Kul att du frågar, jag har faktiskt fått samma fråga från två andra de senaste dagarna.

Jag fotar för det mesta utomhus på molniga dagar. Till bakgrund använder jag en rullgardin. Men i nästan alla mina bilder så tar jag bort bakgrunden i GIMP och ersätter den med en egen bakgrund.

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Wolcker

Citat från: o0ger skrivet 28 september 2023 kl. 08:38Kul att du frågar, jag har faktiskt fått samma fråga från två andra de senaste dagarna.

Jag fotar för det mesta utomhus på molniga dagar. Till bakgrund använder jag en rullgardin. Men i nästan alla mina bilder så tar jag bort bakgrunden i GIMP och ersätter den med en egen bakgrund.



Bra då kör vi liknade, dock har jag ljus och är inomhus. Snyggt blev det i alla fall.
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

o0ger

Så här ser det ut när jag fotar.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Illuwatar

Riktigt snyggt som vanligt. Och självklart fick lite Modulex vara med...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

o0ger

Citat från: Illuwatar skrivet 28 september 2023 kl. 09:02Riktigt snyggt som vanligt. Och självklart fick lite Modulex vara med...
Tack! Ja, jag har liksom tänkt väldigt länge att jag ska bygga en stor rymdhamn med en massa containrar av Modulex, så jag har sparat lite på den här idén. Men nu har jag insett att jag förmodligen aldrig kommer orka bygga det så nu blev det dags att börja testa den tanken.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

mechamike

Väldigt fint skepp, fina linjer, snygga color blocking, massa trivsamma detaljer som lastkranen, tungstens katapulten. Tycker du fått till bryggan väldigt bra. Bra vinklar och bra poroportioner Och givetvis bra användning av modulex.  5 hyperspace kyltorn av 5 möjliga!
?

o0ger

Citat från: mechamike skrivet 28 september 2023 kl. 14:26Väldigt fint skepp, fina linjer, snygga color blocking, massa trivsamma detaljer som lastkranen, tungstens katapulten. Tycker du fått till bryggan väldigt bra. Bra vinklar och bra poroportioner Och givetvis bra användning av modulex.  5 hyperspace kyltorn av 5 möjliga!
Tack! Mycket av bygget känns bara som en slump, men jag antar att jag har lärt mig en del på 10 års byggande :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Joyride

Rymdskepp är inte min hemmaplan men jag kan ju ändå ha öga för snygg design och konstruktion. Det här bygget var en pulshöjare på båda områdena! Snyggt!
Instagram: joyride_bricks

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.