Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[Freebuild] Något att kalla ett hem

Startat av o0ger, 12 januari 2015 kl. 17:27

Föregående ämne - Nästa ämne

Peter S

Citat från: o0ger skrivet 13 januari 2015 kl. 21:44
Citat från: Peter S skrivet 13 januari 2015 kl. 12:54
Var det här det började? Eller tidigare?
Vad menar du? Var det här vad började?
Sorry, glömde själva länken...
http://www.swebrick.se/index.php?topic=7516.msg136005#msg136005
Typskt mig, jag glömmer ofta bifogade filer i mail också. Har inget att skylla på mer än slarv...

o0ger

Aha, ja, det var nog där det började
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Citat från: de Gothia skrivet 13 januari 2015 kl. 22:11
snyggt som bara den! gillar verkligen känslan i bygget som förhöjs av ljussättningen!!

Tack de Gothia!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Lews

Det här var ju nästan oförskämt snyggt! Både bygge och foto håller hög klass.
Gillar speciellt fönstren och arbetsbordet.

Odidoma

Jag kan bara instämma i kören! Gillar verkligen känslan i bygget/bilderna!

swestar

Citat från: de Gothia skrivet 13 januari 2015 kl. 22:11
snyggt som bara den! gillar verkligen känslan i bygget som förhöjs av ljussättningen!!
+1
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Kvarnbacka

Instämmer i tidigare talares beröm, det här var verkligen snyggt gjort!

o0ger

Tack ska ni ha för era kommentarer. Det är kul att läsa om vad ni tycker. Jag har verkligen inte mycket erfarenhet av fotografering och det är alltid med lite ångest som jag plockar fram kameran när jag är klar med en MOC. Jag vet aldrig om jag kommer lyckas få fram den bild som jag har i huvudet av hur det ska bli. Men det känns som att jag lyckades den här gången och mycket av stämningen beror ju på lifelites.

Citat från: swestar skrivet 15 januari 2015 kl. 00:46
+1

swestar seal of approval! :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Lews

Citat från: o0ger skrivet 18 januari 2015 kl. 20:32
Tack ska ni ha för era kommentarer. Det är kul att läsa om vad ni tycker. Jag har verkligen inte mycket erfarenhet av fotografering och det är alltid med lite ångest som jag plockar fram kameran när jag är klar med en MOC. Jag vet aldrig om jag kommer lyckas få fram den bild som jag har i huvudet av hur det ska bli. Men det känns som att jag lyckades den här gången och mycket av stämningen beror ju på lifelites.

Tycker du är lite för hård mot dig själv nu. Skarpa närbilder i dålig belysning ÄR svåra att få till och du lyckades jättebra med dem. Den subtila lilla ångan över kaffekoppen hjälpte till med stämningen den med.

Citat från: o0ger skrivet 18 januari 2015 kl. 20:32
Citat från: swestar skrivet 15 januari 2015 kl. 00:46
+1

swestar seal of approval! :)

Teabox


ByggareDan

Riktig tjusig i verkligheten också, ger ju så mycket mer för förståelsen när man ser ett bygge på riktigt, så jag får tacka för att jag fick äran att se bygget.
Gillar även dom små historierna som driver byggena framåt.

/ByggareDan

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.