Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Botanicum

Startat av Bokeslundsparken, 28 februari 2024 kl. 19:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Bokeslundsparken

#30
Citat från: darthemil83 skrivet 01 mars 2024 kl. 22:50Satan i gatan vad bra detta är ! Jag fick idag beskåda det på riktigt. Trots mängden olika färger och former så har du verkligen hittat en balans i detta bygget. Du är helt otrolig på att hitta de perfekta vägarna när du bygger. Hatten av för denna fina skapelse.

Citat från: Boathill skrivet 02 mars 2024 kl. 01:16Fantastiskt! :o

Tack så mycket!
Jag har haft en fantastisk dag i Jönköping och det var väldigt roligt att få visa upp bygget både för swebrickare och ett stort antal besökare.

danielbrrssn

Väldigt fint! Roligt med så många olika växtdelar. Bra inspiration. 

Svartkrut

Magiskt bygge! Så underbart med all växtlighet. 😍

ckk

Väldigt kul att se i verkligheten och oerhört imponerande både totalt sett och i alla detaljer! Och redan prisbelönt dessutom!

Bokeslundsparken

Citat från: danielbrrssn skrivet 02 mars 2024 kl. 23:08Väldigt fint! Roligt med så många olika växtdelar. Bra inspiration.

Citat från: Svartkrut skrivet 03 mars 2024 kl. 00:12Magiskt bygge! Så underbart med all växtlighet. 😍

Citat från: ckk skrivet 03 mars 2024 kl. 08:28Väldigt kul att se i verkligheten och oerhört imponerande både totalt sett och i alla detaljer! Och redan prisbelönt dessutom!

Tack så mycket, kul att kunna inspirera!
En Klossfestivalen-pokal är ju aldrig fel!
Men jag är lite nyfiken på stjärnan som jag hittade i bygget. Var kommer den ifrån?

20240303_112023.jpg

Godtfred

Fanns väl någon där som gillade ditt bygge  ;)

Joyride

Måste instämma i lovkören!
Fantastiskt bygge redan på foto men helt magiskt IRL! Så mycket fantasifulla NPUs och snygga träd/växter. 
Instagram: joyride_bricks

Bokeslundsparken

Citat från: Joyride skrivet 04 mars 2024 kl. 12:29Måste instämma i lovkören!
Fantastiskt bygge redan på foto men helt magiskt IRL! Så mycket fantasifulla NPUs och snygga träd/växter.

Tack så mycket och trevligt att träffas! Ses i Karlskrona!

mrlind

Grattis till månadens bygge.
Have a great build day!
Instagram Flickr


BerraBZ

Wow. Jag saknar ord.

darthemil83

Stort grattis till månadens bygge ! Mycket välförtjänt . 

ColA

Grymt snyggt klossat 😊 grattis 🥳 

Boathill


Daylight

Grattis till månadens bygge

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.