Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossar i Varberg 20-21 april 2024

Startat av Wolcker, 20 februari 2024 kl. 20:22

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Daylight

Lite bilder😂

CopMike

Schysst ryggsim Daylight ;D!

Jimmy


Wolcker

Stort tack till alla som ställde ut. Jag hade superkul =)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Stork

Jättekul utställning samt stughäng, lite Skaerbaek-känsla :)
Brick After Brick: Back on Bricklink!

Jimmy

Citat från: Wolcker skrivet 21 april 2024 kl. 22:02Stort tack till alla som ställde ut. Jag hade superkul =)
Kan bara hålla med super bra tillställning !! 

Tunnan

Instämmer, länge sedan jag hade en sånhär rolig helg 👌🏻

Herr Syri

Tack för ännu en sjysst Legohelg allihop! Det är alltid bra i Varberg. Hoppas att vi ses snart igen.  :)
Legofigswap på Instagram
Figswap på bricklink

Daylight


SaoMa

Vi håller också med! Tack alla för en kanon-helg! ;D

swemixon

Stort tack till alla som var med och förgyllde eventet!

Jesperrydhog

Mauri Hermansson och jag.20240421_142005.jpg

Wolcker

Rapport ifrån David med bilder och info

CitatHej på er!
Nu är Klossar i Varberg 2024 avklarat och vi hoppas att ni utställare haft lika kul som oss!

Helgens besökssiffra landade på 4391 personer, vilket är lägre än de tidigare åren, MEN, vi har fått intrycket att mässan höll en högre kvalitét i år, både för utställare och besökare, så med det känner vi ändå att årets upplaga blev den mest lyckade någonsin!
Besökarna stannade i snitt 5 timmar i år, jämfört med 2-3 timmar tidigare år.

Under helgen hade vi två fotografer på plats som fotade och filmade. Vi kommer ladda upp allt material från dessa allt eftersom de är färdiga med bearbetningen av materialet (inte klart ännu).
Men kika gärna in i Google drive mappen nedan, där kommer allt laddas upp och det ni vill spara laddar ni givetvis ner. Var noga med att ge cred till fotograferna: Fredrik Gustafsson eller Staffan Jönsson.
https://drive.google.com/drive/folders/10RjXTrtxFs4XO233n51TRk1lYEYCcv0i?usp=drive_link

Det finansiella resultatet blev tyvärr ett minus i år, men det beror på att vi i år investerade stort i nya bord, dukar och staket. Vi var beredda på denna kostnaden men tänker såklart långsiktigt inför kommande år.

Ni som har stugor/säljbord att betala kommer jag höra av mig till i ett eget mail.

Är det något ni undrar över finns jag tillgänglig på telefon eller mail :)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.