Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO-kampanj.

Startat av Mirandir, 22 augusti 2009 kl. 21:42

Föregående ämne - Nästa ämne

Mirandir

Just nu skall LEGO köra en kampanj i ett par butiker runt om i sverige. Köper man LEGO för 500 kr eller mer i en deltagande butik så får man dels nyckelringen med den gyllene minifig:en (Samma som man fick om man handlade för 700 Kr på S@H i Juli) och dels får man en snygg axelväska.

Butikerna skall enligt uppgift ha fått 15 - 30 kit var. Listan på deltagande butiker finns här.

/Johan
Legobloggen: http://legobloggen.com

CopMike

Tack för tipset - imorgon gäller det :D!

Micke

Sirre

Wow, du är ju bäst! ;D

Så fort jag såg ditt tips på Legobloggen så åkte jag till Barnens Hus och införhandlade lite lego, med väskan och minifigen som bonus. Suveränt!

Jag förstår inte hur du får tag på såna här bra tips, men jag är grymt tacksam över att du publicerade det på bloggen! Jag hade aldrig upptäckt detta annars, de verkar ju inte ha någon reklam alls för det i butikerna. :O

SuperMario

Cyklade förbi Barnens Hus och köpte LEGO för 599:-
Måste erkänna att det kändes bra att få väskan och minifigen! Nu har jag 2 uppsättningar av dessa...

Tack för tipset!!! Hoppas din källa fortsätter att underrätta dig även i framtiden!

AntonYmer

Nä, det gäller bara Creator, fick jag till svar.
Så då köpte jag Technics för nästan 900 i onödan. :)

Eller, nä. Viss nöda var det ju. :)

Fast nu måste jag ju tillbaka till butiken igen. :(

SuperMario

Citat från: AntonYmer skrivet 27 augusti 2009 kl. 17:28
Nä, det gäller bara Creator, fick jag till svar.
Vad? Näää.
Det gick alldeles utmärkt när jag köpte StarWars och det till rabatterat pris...

Mirandir

#6
Citat från: AntonYmer skrivet 27 augusti 2009 kl. 17:28
Nä, det gäller bara Creator, fick jag till svar.
Så då köpte jag Technics för nästan 900 i onödan. :)

Eller, nä. Viss nöda var det ju. :)

Fast nu måste jag ju tillbaka till butiken igen. :(

Tror någon lurades. För vad jag vet så gäller det allt oavsett vad man handlar. Dock så är verkar ju de mesta av Augustis Creatornyheter riktigt trevliga.

Citat från: Sirre skrivet 23 augusti 2009 kl. 14:53
Jag förstår inte hur du får tag på såna här bra tips, men jag är grymt tacksam över att du publicerade det på bloggen! Jag hade aldrig upptäckt detta annars, de verkar ju inte ha någon reklam alls för det i butikerna. :O

Var tipset kommer ifrån är en väl bevarad hemlighet. ;D

Och jo, jag har förstått att butikerna brukar vara tämligen dåliga med att marknadsföra kampanjer som denna.
Legobloggen: http://legobloggen.com

Sirre

Citat från: AntonYmer skrivet 27 augusti 2009 kl. 17:28
Nä, det gäller bara Creator, fick jag till svar.
Så då köpte jag Technics för nästan 900 i onödan. :)

Eller, nä. Viss nöda var det ju. :)

Fast nu måste jag ju tillbaka till butiken igen. :(

Oj, det var ju skumt. Erbjudandet gällde allt lego sa de till mig, så jag köpte en Technic-modell och det var de nöjda med.


Mirandir: Så länge du fortsätter med att underrätta oss andra så spelar det ingen alls roll var tipset kommer från. Jag är bara glad att Lego-kärleken sprids. ;D

AntonYmer

Idag köpte vi Creator för 500 och fick både väska och gubbe. Nu är allt som det ska. :)

Anna

Tack för tipset!

Jag hade 20% rabatt på leksak på Barnens hus som går ut den sista augusti och även om legokontot har blivit övertrakaserat den här sommaren så hade jag bestämt mig för att inköpa Highway transport 6753 för de 20% rabatt. Fint att jag gick in här innan och fick höra om kampanjen, så kunde jag fråga om de hade kampanj, för jag fick känslan att de nog inte sagt något om jag inte frågat eftersom väskorna hämtades ifrån lagret och det fanns inga skyltar osv i affären, men vad vet jag.

629 kr (799 ordinare) blev det för trailern, väska och gyllene minifig. Såg att bara väskan tog de 349 kr för på lego.com. Jag är nöjd och då har jag ännu inte hunnit börjat bygga (men känner jag 7-åringen rätt så är nog lådan både öppnad och byggd idag, med motiveringen att mamma inte byggt klart världens största legosett ännu Taj Mahal. Att hinna få njuta av legobyggande, vad är det? Fast det är en fröjd och se honom bygga också.)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.