Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

shutter

Citat från: Etzel skrivet 15 juli 2013 kl. 20:40
Inte rätt. Lite fler gissningar får det bli innan jag ger ledtrådar.
Värsta sommarlovet i den här tråden...

MartinAberg

Står helt still nu så blir en vild chansning....
"Äventyraren Thomas Crowe"?
Tror den heter typ "The adventures of Thomas Crowe" på engelska...

Etzel

Nej, inte rätt det heller. Diamanten är em ledtråd till titeln på filmen.

marpe

Citat från: shutter skrivet 17 juli 2013 kl. 06:01
Värsta sommarlovet i den här tråden...
Du har rätt.  :) Det är sommarlovet som dämpar vinjettaktiviteten. Läste häromveckan att någon var rädd att en annan vinjettråd skulle tyna bort. Tror inte att det är någon risk. Sommaren är kort...

Tickledeath

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.

Etzel



Tickledeath

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.

Tickledeath

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.


Tickledeath

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.

shutter


Tickledeath

Citat från: shutter skrivet 24 juli 2013 kl. 15:43
King Arthur?

Inte det heller.
Det är en film från 2010 som influerats av en viss modern kultur.
Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.

andreaseldh

Hej! Som ny på forumet blir detta mitt första svar någonsin, men eftersom jag inte sett filmen får det bli en ren chansning. The last airbender?

Tickledeath

Citat från: andreaseldh skrivet 25 juli 2013 kl. 21:17
Hej! Som ny på forumet blir detta mitt första svar någonsin, men eftersom jag inte sett filmen får det bli en ren chansning. The last airbender?

Välkommen!
Tyvärr var det fel..



Detta utspelar sig precis före striden med den sjunde, och sista, motståndaren.
Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.