Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

lindyhep


Stigge72

Bara för att gissa på något annat: Pulp Fiction. (minns inte om han hade maskingevär och båge samtidigt, dock)


shutter

Vi tar upp tråden!
Gissa på ;)
Film plus aktuellt citat gäller 8)

Stigge72

#5044
Nu tycker jag att du var lite snål, Shutter. ;)
Men När Harry mötte Sally.
"I'll have what she's having"

Som osökt får en att tänka på:

lindyhep

Shutter det är helt okej. Trots att jag påminde mig själv i en annan tråd idag lyckades jag ändå förtränga det här igen. Sorry. Minus på mig.

shutter

Citat från: stigge72 skrivet 05 februari 2013 kl. 23:56
Nu tycker jag att du var lite snål, Shutter. ;)
Men När Harry mötte Sally.
"I'll have what she's having"
Om du menar tidsfristen med snål, kallar jag det skicklighet att på minuten publicera nästa. Visst vill vi ha fart i tråden ;)

Du har helt rätt på film och även prickat in vårt favoritcitat, dessutom på 4 minuter (underbart är kort).

Varsågod att bygg, hälsn. Sangela & Shutter

Kvarnbacka

Citat från: shutter skrivet 06 februari 2013 kl. 00:00
Citat från: stigge72 skrivet 05 februari 2013 kl. 23:56
Nu tycker jag att du var lite snål, Shutter. ;)
Men När Harry mötte Sally.
"I'll have what she's having"
Om du menar tidsfristen med snål, kallar jag det skicklighet att på minuten publicera nästa. Visst vill vi ha fart i tråden ;)

Helt rätt!  :)

AndersI

Citat från: shutter skrivet 06 februari 2013 kl. 00:00Visst vill vi ha fart i tråden ;)

Absolut, vi får inte låta den här tråden passeras av "Vad köpte du för Lego idag?" - som tyvärr har fler visningar än den här just nu  :-\

Stigge72

Här kommer min.
Ska kanske påpeka att jag smugit in en liten ledtråd åt ett visst håll, som inte riktigt stämmer med filmen i fråga.




Stigge72


marpe

Romeo & Julia. Balkongscenen, i en könsöverskridande version.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.