Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Stigge72

Citat från: lindyhep skrivet 02 december 2012 kl. 12:30
Citat från: stigge72 skrivet 02 december 2012 kl. 12:24
Min gissning är att grisen heter Pluto, och jagar jordekorrar i granen på julafton i tv.

;D
Vad fick ni för konstigt i er igår egentligen?

Kan nån nu tala om för mig vad jag skall bygga ::)
Inga kommentarer. :-P

Jag tycker att du skall bygga en vig sim illustrerar en scen i en bok, film el. dyl. ;-)

lindyhep

Citat från: stigge72 skrivet 02 december 2012 kl. 13:41

Jag tycker att du skall bygga en vig sim illustrerar en scen i en bok, film el. dyl. ;-)

Nu har jag gjort det.



Och eftersom jag faktiskt valde ansikte utifrån vad det skall föreställa får ni en bild ur annan vinkel också:

shutter


krakfot


lindyhep

#4639
Och jag har dessvärre ingen aning om vad 1408 är.


------edit----

(Nu har jag kollat så nu vet jag vad är ;D)


lindyhep

Jag tänker inte hålla mig vaken till det gått ett dygn och av frekvensen på gissningar så anar jag att en ledtråd är önskvärd....

Jag tänkte först bygga en man och en lyktstolpe men mannens pose blev mig övermäktig så jag hittade en annan scen med den andre manlige huvudrollsinnehavaren.


lindyhep

Haha. Med ledtråd blev det visst lättare.


Ett underbart nummer med Donald O'Connors
1.49 in i videon

Skafte

Äääh, jag tänkte ju på den! Bläddrade förbi filmen för ett tag sedan. "Ska bara se den här scenen." Tjena, såg hela, igen.  ::)

lindyhep

Citat från: Skafte skrivet 04 december 2012 kl. 23:45
Äääh, jag tänkte ju på den! Bläddrade förbi filmen för ett tag sedan. "Ska bara se den här scenen." Tjena, såg hela, igen.  ::)

Du får en stjärna i kanten, Skafte :)
Jag borde också se hela igen.

Vibora


Wuntin

Såhär kan vi inte ha det.




LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.