Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

shiftaltcmd

Å så nåt litet att gissa på


NielsG

har inte set filmen än, men tror jag hittade svaret på google... någon som har set filmen får gissa istället...

krakfot


shiftaltcmd


krakfot

ju bättre viggar ju lättare blir det (speciellt när det handlar om bra filmer)...

Stigge72

Citat från: krakfot skrivet 06 november 2012 kl. 14:56
ju bättre viggar ju lättare blir det (speciellt när det handlar om bra filmer)...
Och om man sett dem... ;)

krakfot

och bra filmer skall man se... så här kommer en av mina favoritfilmer (även om det tar emot lite att erkänna det) hoppas ni finner den lätt för det betyder ju att ni nte missat en bra film ;) annars är det bara att sätta sig ner och se den. Jag är medvetan om att viggen inte är den bästa och inte den scen jag helst skulle gjort men jag har inför flytt packat ner nästan allt lego så det fick bli som det blev. (OBS: Flickans hår skall vara blont i denna film även om många nog ser henne som rödhårig...)


Etzel


krakfot

självklart är det Wimbledon när Lizzie säger: "Hit this one, and I'll sleep with you." och fortsätter efter han missat slaget grovt "Too bad. You could've used the workout".

Etzel


Myko


Etzel


Myko


bileam

Jurassic Park? För att chansa på det uppenbara...

Myko


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.