Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Skrytsson

Tyvärr, varken Dracula eller Twilight stämmer.

shutter



Teabox



Teabox

Citat från: Skrytsson skrivet 21 september 2011 kl. 21:03
Citat från: teabox skrivet 21 september 2011 kl. 20:21
En vampyrs bekännelser.

Javisst är det, det!

Yay :P

Hittade den här viggen på min laptop. Hoppas jag inte använd den tidigare :)

Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?


AndersI

Borde inte sånt medföra en veckas diskvalificering - inte veta vad man själv har gjort ens!

;) ;) ;)

Skrytsson

Citat från: AndersI skrivet 21 september 2011 kl. 21:12
Borde inte sånt medföra en veckas diskvalificering - inte veta vad man själv har gjort ens!

;) ;) ;)

Det räcker med en minuspoäng ;)

Skämt åsido. Sådant händer även den bäste.

AndersI

Jo, det var ju det det gjorde - teabox delar ju förstaplatsen i den befintliga sammanställningen. Och ja, jag ska ta tag i indexet, extra tråd, etc. men inte just nu - hämtade just hem frun från röntgen på sjukhuset, hon trampade snett i affären idag och hoppar runt på kryckor ett tag (röntgen var OK, inga sprickor, inget av).

Teabox

Arg... jag som tyckte jag kollade igenom indexet på första sidan  >:( Ett minus poäng eller två kan jag stå ut med :P

jaja, jag har en till liggandes för er att gissa på om det är OK att jag kör vidare.

Citat från: AndersI skrivet 21 september 2011 kl. 21:22
Jo, det var ju det det gjorde - teabox delar ju förstaplatsen i den befintliga sammanställningen. Och ja, jag ska ta tag i indexet, extra tråd, etc. men inte just nu - hämtade just hem frun från röntgen på sjukhuset, hon trampade snett i affären idag och hoppar runt på kryckor ett tag (röntgen var OK, inga sprickor, inget av).

Ajaj, får hoppas foten läker snabbt på frun :)

shiftaltcmd


Teabox

Citat från: shiftaltcmd skrivet 21 september 2011 kl. 22:11
Samurai gun?

Nix

För att hålla mig till 8x8 regeln står karaktärerna för nära varandra :)

Stigge72

Citat från: AndersI skrivet 21 september 2011 kl. 21:22
Jo, det var ju det det gjorde - teabox delar ju förstaplatsen i den befintliga sammanställningen. Och ja, jag ska ta tag i indexet, extra tråd, etc. men inte just nu - hämtade just hem frun från röntgen på sjukhuset, hon trampade snett i affären idag och hoppar runt på kryckor ett tag (röntgen var OK, inga sprickor, inget av).

Trist med kryckor och fotont, men det var ju skönt att benet var helt iaf.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.