Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Teabox


Myko

Ja det där är ju helt klart öppningscenen till miniserien av nya Battlestar. Six och en Cylon av gammal modell möter en mänsklig diplomat strax innan de anfaller kolonierna.


Dava

Citat från: Myko skrivet 14 juli 2011 kl. 12:32
Ja det där är ju helt klart öppningscenen till miniserien av nya Battlestar. Six och en Cylon av gammal modell möter en mänsklig diplomat strax innan de anfaller kolonierna.
Exakt!

Teabox

Här kommer nästa vigg. Kanske har varit med tidigare :)


scholm

Livet är som ett Legobygge - färggrant och fullt av möjligheter.


Stigge72

Det var ett tag sim folk tyckte det var kul att se vem som gissade rätt fortast. Om jag minns rätt, så är rekordet väldigt svåralaget med den tillgängliga noggrannheten... men två som gissar rätt på samma minuttal, tycker iaf jag är anmärkningsvärt.

Erik

Citat från: stigge72 skrivet 14 juli 2011 kl. 21:37
Det var ett tag sim folk tyckte det var kul att se vem som gissade rätt fortast. Om jag minns rätt, så är rekordet väldigt svåralaget med den tillgängliga noggrannheten... men två som gissar rätt på samma minuttal, tycker iaf jag är anmärkningsvärt.

Dessutom är båda från Karlstad...  ::)

robban

Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Ras 74

Satt dom till och med på samma ställe när de postade... ;)
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Dava


Tie Fighter

Måste vara från den gamla filmen om Sinbad....jag har för mig att den heter The 7th Voyage of Sinbad eller något liknande.

Dava

Citat från: Tie Fighter skrivet 16 juli 2011 kl. 09:26
Måste vara från den gamla filmen om Sinbad....jag har för mig att den heter The 7th Voyage of Sinbad eller något liknande.
Nix.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.