Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Fin fet tomte! Hoppas flaskan kommer i fler set framöver.

Här kommer nästa:


Stigge72

Bad Santa var min första tanke när jag såg tomten också, men det var så dags att gissa då...

Den senaste får mig att tänka på Duke Nukem 3D, ett gammalt PC-Spel... hur är det med dataspel, eller andra spel för den delen? Skulle man kunna bygga sådana vinjetter till den här tråden också?

Skafte

Det är inte Duke Nukem 3D. Jag kommenterar spelfrågan när någon gissat rätt.  8)

Stigge72

Citat från: Skafte skrivet 04 maj 2011 kl. 11:41
Det är inte Duke Nukem 3D. Jag kommenterar spelfrågan när någon gissat rätt.  8)

Jagf trodde inte det heller egeentligen... minns det sa att toa-båsen var tomma, men man kunde klättra upp på dem...

Silence101

Det första jag kom på var:
Dödligt vapen (någon av dom)
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Teabox

Har ingen aning om vilken film det skulle kunna vara, men jag får en Mission Impossible / James Bond vibe ifrån vinjetten.

AndersI

Citat från: stigge72 skrivet 04 maj 2011 kl. 11:40l... hur är det med dataspel, eller andra spel för den delen? Skulle man kunna bygga sådana vinjetter till den här tråden också?

Varför inte, men man kanske måste nämna om det är film/bok/serietidning/TV-Serie/teaterpjäs/opera/datorspel/?? man söker, eftersom många karaktärer/scener finns med i flera varianter. James Bond, t.ex, finns ju åtminstone som bok, film, serietidning och datorspel.

Skafte

Citat från: Silence101 skrivet 04 maj 2011 kl. 13:58
Det första jag kom på var:
Dödligt vapen (någon av dom)

Nix, ingen av dom!

Citat från: teabox skrivet 04 maj 2011 kl. 14:29
Har ingen aning om vilken film det skulle kunna vara, men jag får en Mission Impossible / James Bond vibe ifrån vinjetten.

Jahaa...
Citat från: AndersI skrivet 04 maj 2011 kl. 15:28

Varför inte, men man kanske måste nämna om det är film/bok/serietidning/TV-Serie/teaterpjäs/opera/datorspel/?? man söker, eftersom många karaktärer/scener finns med i flera varianter. James Bond, t.ex, finns ju åtminstone som bok, film, serietidning och datorspel.

Jaa...

Myko


prah

Golden Eye från -95 med Pierce Brosnan som James Bond  ;)
Prah

Skafte

Citat från: prah skrivet 04 maj 2011 kl. 15:55
Golden Eye från -95 med Pierce Brosnan som James Bond  ;)

Jajemen!

Finns också som TV-spel, därav mitt kryptiska svar tidigare... Jag har ägnat MÅNGA timmar åt Nintendo 64-versionen, särskilt att försöka göra snabba tider på de totalt 60 banorna som finns, se www.the-elite.net, men givetvis också multiplayer.

prah

Kommer med en ny imorgon. För den som väntar på nåt gott... ;)
Prah

de Gothia

Citat från: Skafte skrivet 04 maj 2011 kl. 16:54
Citat från: prah skrivet 04 maj 2011 kl. 15:55
Golden Eye från -95 med Pierce Brosnan som James Bond  ;)

Jajemen!

Finns också som TV-spel, därav mitt kryptiska svar tidigare... Jag har ägnat MÅNGA timmar åt Nintendo 64-versionen, särskilt att försöka göra snabba tider på de totalt 60 banorna som finns, se www.the-elite.net, men givetvis också multiplayer.

hahaha det spelet spelade jag massor. bäst var banorna med snipergevär! :)

prah

Prah

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.