Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tävling - Micropolis - deadline 2016-12-27

Startat av Anders67, 22 oktober 2016 kl. 12:06

Föregående ämne - Nästa ämne

Ozp

Citat från: andreaseldh skrivet 29 december 2016 kl. 17:58
Citat från: Anders67
... resultatet avslöjas inte förrän 6e januari, 2017 Kl:17.26 ...

Innebär det att man har till 6 januari kl 17:25 på sig att bestämma sig för hur man ska rösta?

Ja

Anders67

Citat från: andreaseldh skrivet 29 december 2016 kl. 17:58
Citat från: Anders67
... resultatet avslöjas inte förrän 6e januari, 2017 Kl:17.26 ...

Innebär det att man har till 6 januari kl 17:25 på sig att bestämma sig för hur man ska rösta?

Man kan ändra sin röst i i det sista - såvida inte internet eller våra servrar krånglar, så varför dra ut på det.

andli

Våra servrar krånglar aldrig  8)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Skafte


Myko

Citat från: andli skrivet 30 december 2016 kl. 00:44
Våra servrar krånglar aldrig  8)

En gång låg min katt på F5 knappen så swebrick refreshades kontinuerligt, då sa servern/databasen ifrån.

Magnus den store

Grattis, Full Plate. Det blev en promenadseger.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Ozp

Grattis Full Plate och Magnus den store

dalle

Grattis Full Plate till vinsten. Mocen har även hamnat på TBB.

Skafte

Grattis till välförtjänta vinnare! Men jag begriper inte varför så många röstade på mitt mikromalistiska bygge, jag var ju med bara för att ha en chans att vinna en sandgrön 3688 i utlottningspriset. Behöver den till storebror Villekulla.  :)

janho

Grattis till Full Plate och Magnus den Store. Mycket vackra skapelser!


Godtfred

Citat från: Skafte skrivet 06 januari 2017 kl. 20:23
Grattis till välförtjänta vinnare! Men jag begriper inte varför så många röstade på mitt mikromalistiska bygge, jag var ju med bara för att ha en chans att vinna en sandgrön 3688 i utlottningspriset. Behöver den till storebror Villekulla.  :)
Jag hör av mig när den dyker upp så löser vi det...

Nybohov Creation Ltd.

Grattis alla vinnare!

Och grattis CB:t. Förhoppningsvis ger denna tävling mersmak och inspirerar fler att vara med.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Skafte

Citat från: Godtfred skrivet 06 januari 2017 kl. 21:33
Citat från: Skafte skrivet 06 januari 2017 kl. 20:23
Grattis till välförtjänta vinnare! Men jag begriper inte varför så många röstade på mitt mikromalistiska bygge, jag var ju med bara för att ha en chans att vinna en sandgrön 3688 i utlottningspriset. Behöver den till storebror Villekulla.  :)
Jag hör av mig när den dyker upp så löser vi det...

Nej nej, den ligger redan på en Wish List på BL. Jag ger sen en månad, sen har den flyttat hem till mig. Tack för omtanken!  :)

Full Plate

Tackar för alla gratulationer och röster :) Och grattis till Magnus den Store! Kul att byggena gillades :)

Magnus den store

Tackar, tackar, för gratulationer och röster.  :)
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.