Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Klas Almqvist


janhansson

#7216
Lite set jag avstått från att köpa: bondgårdsdjur,  vikingaskepp mm. Detta för att kunna få tag på GWP:n .
Edit: lite ovanligt att GWPn redan finns på Bricklink.

Claude76

Lade precis en beställning på som jag gått och varit sugen på ett tag och fick på köpet (tack för påminnelsen i 2022 rykten tråden).


Lego is my drug of choice

BrickMe

Attans så svåra val.... Vill ju så gärna ha den där kartongen med skogsmännen/skogsfolk (forestmen). Helst en oöppnad och en att bygga.
På BL från säljare på andra sidan atlanten för runt 200-300kr och inom EU det dubbla.......
Det fick bli då jag samlat ihop tusenlappen i vip poäng och det ska bli kul att bygga upp det hotellet :)

Kwagge

Igår hämtade jag en BL order på 750 vita 22885... byggde o byggde sen på kvällen.. vid midnatt hade jag endast 115-20st kvar  ;D

janhansson

Ett lite äldre set - 700/3A står det på baksidan

BrickMe

Rubriken i det här fallet borde egentligen heta: vad beställde jag i augusti 2021 och fick levererat idag.....

Äntligen kom den här

ColA

Citat från: BrickMe skrivet 22 juni 2022 kl. 18:04
Rubriken i det här fallet borde egentligen heta: vad beställde jag i augusti 2021 och fick levererat idag.....

Äntligen kom den här

Den som väntar på något gott  8)

andreaseldh

Citat från: BrickMe skrivet 22 juni 2022 kl. 18:04
Rubriken i det här fallet borde egentligen heta: vad beställde jag i augusti 2021 och fick levererat idag.....

Äntligen kom den här

Jag fick bara Kontakta kundtjänst

andreaseldh

Klosskostymen 37191c* i alla färger som finns. Snart blir det färgkarta!

andreaseldh

#7225
Eftersom jag hade varit duktig hos doktorn idag när jag tog fjärde spruten, belönade jag mig själv med . Ville även köpa polybag men den fanns inte på LEGO MoS. Var får man tag på polybags till vettiga priser (€85 och uppåt på BL) när dom inte ens finns i LEGOs egna butiker?

CopMike

Citat från: andreaseldh skrivet 27 juni 2022 kl. 15:57
Ville även köpa polybag men den fanns inte på LEGO MoS. Var får man tag på polybags till vettiga priser (€85 och uppåt på BL) när dom inte ens finns i LEGOs egna butiker?
Eftersom den endast följde med som bonus till spelet Star Wars Skywalker Saga Deluxe edition så är den så svår/dyr att få tag på!

Bokeslundsparken

#7227
Köpte lite plast under Danmarksresa. På legoland blev det en fawkes, som väl var det enda till bra pris samt några solrosor.
Besökte även en BR-butik och hittade spökhuset för 1400 danska och en rymdcreator för 250 danska. Annars var allting dyrt...
Växelkurs på 1,44 gör en fattig i Danmark!

CopMike

Citat från: Bokeslundsparken skrivet 28 juni 2022 kl. 20:19
Köpte lite plast under Danmarksresa. På legoland blev det en fawkes, som väl var det enda till bra pris samt några solrosor.
Besökte även en BR-butik och hittade spökhuset för 1400 danska och en rymdcreator för 250 danska. Annars var allting dyrt...
Växelkurs på 1,44 gör en fattig i Danmark!
Inget kul i shoppen på Lego House?

Bokeslundsparken

Citat från: CopMike skrivet 28 juni 2022 kl. 20:43
Citat från: Bokeslundsparken skrivet 28 juni 2022 kl. 20:19
Köpte lite plast under Danmarksresa. På legoland blev det en fawkes, som väl var det enda till bra pris samt några solrosor.
Besökte även en BR-butik och hittade spökhuset för 1400 danska och en rymdcreator för 250 danska. Annars var allting dyrt...
Växelkurs på 1,44 gör en fattig i Danmark!
Inget kul i shoppen på Lego House?
Sparar legohouse till nästa år. Svårt att tro det men det fanns annat än plastklossar att uppleva i Danmark!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.