Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Hängde på låset för att köpa Globen och blev först orolig när jag fick detta felmeddelande. Men när jag klickade på den blå knappen så visades ordern. Och pengarna har dragits från bankkontot. Dock väntar jag fortfarande på bekräftelsemäjl :-\

ingels

var billigt på Amazon så då slog jag till även om frakten drog upp priset
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

GlennM

Jag förbokade "Lego Vespa" som förhoppningsvis kommer under nästa månad?
passade även på att ta med VW camper van.   :D

jackdempsey187

Fick 20% rabatt på jollyroom (som har rätt bra priser som det är) och köpte för 1209kr och för 477kr. 

Rabattkod jolly20 ger 20% rabatt på köp över 1000kr.

swemixon

#7174
Köpte två på ICA Maxi till det förmånliga priser 149kr/st. Nu har jag totalt tre exemplar så nu ska det MOD:as.

janhansson

Jag fick hem några huvuden från B&P - från gubben i set .

Framför allt den ramponerade sidan av huvudet känns som att den skulle kunna passa på någon knekt, rövare, pirat eller liknande.
Lite medeltida tandstatus om inte annat...



shiftaltcmd

Har ignorerat och blundat helt och hållet för "Stuntz" men jag måste nog tänka om där.
Fler godbitar som dubbelprintade huvuden?

janhansson

Jag var nära att missa denna också, men råkade se någon youtubevideo där alternativansiktet syntes. Några andra tips har jag inte just nu i alla fall.

Memmla

Kanske mitt bästa och sämsta Lego köp någonsin. Äntligen har jag min Christian, två till och med!  8)

CB Scala?  ;D

Fick också med fem tjejer, två bebisar och fem hundar bland en massa annat skumt. Så det var ju bara en bonus. Haha

cyberwilma

Fick hem ett parti blandade minifigurer igårkväll. Favoriten är t'cabaret starlord.
Insnöad på modulhus, i färd med att bygga om alla set till hela byggnader.

Kwagge

Blev en liten hemleverans ikväll från Lego.com med en samt GWP . B&P ordern för att få GWP kommer senare.. fast där stod att B&P inte ingick för att komma upp i beloppet för att få den.. men den kom med i kundkorgarna så då beställde jag..

BrickMe

Olyckligvis är jag i tjänst kommande helg och därmed missar AFOL-dagen. Det blev ett besök på Mos idag istället. Inte så många nya bitar på väggen men fyllde ett antal burkar ändå med smått å gott samt tre minifigs :).

mrlind

Have a great build day!
Instagram Flickr

andreaseldh

4 st 39369 för 8,50 Euro per styck. Det är en dyr hobby vi har...

BrickMe

Citat från: andreaseldh skrivet 18 mars 2022 kl. 18:39
4 st 39369 för 8,50 Euro per styck. Det är en dyr hobby vi har...

Nåja, de i light bluish grey är ju lite dyrare. Allt är relativt.....
Ska erkänna att jag själv skulle vilja köpa de bitarna  :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.