Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

SMYG

Citat från: swestar skrivet 12 november 2021 kl. 18:32
Kom igår :)

Trevligt! Någon bra deal? Den guppar upp/ner på Amazon 350-480kr...

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

mrlind

En blomma till far en dag för sent.
för 366,62 kr på Amazon.se
Have a great build day!
Instagram Flickr

janhansson

Ett motorset fortfarande förseglad.
Ett set med "lysstenar" och färgade genomskinliga klossar , dock i avsaknad av en kabel, men med en extra lyssten.

StellaoBosse

Jag hade tänkt att köpa på Lekia i Barkarby idag men avstod efter att det jag trodde var en skyltkartong (tom) visade sig vara den kartongen man köpte.
Hon i kassan skulle bara in på lagret först och hälla tillbaka innehållet samt tejpa igen kartongen.

Det kändes sådär att köpa en redan öppnad kartong som man dessutom inte visste om den var komplett eller om någon påse skulle visa sig saknas efter halva bygget.
Förklaringen jag fick var att de alltid gjorts så för att annars stjäls kartongerna.

Får väl beställa hem via nätet istället då.

Memmla

Fick köpa Lego för en tusenlapp som avtack från jobbet igår. Chefen tyckte att jag skulle få välja något jag faktiskt ville ha hellre än att de hitta på något och frågade om Lego kunde vara något  8) Ja tack svarade jag på den  ;D

CopMike

Citat från: Memmla skrivet 25 november 2021 kl. 10:22
Fick köpa Lego för en tusenlapp som avtack från jobbet igår. Chefen tyckte att jag skulle få välja något jag faktiskt ville ha hellre än att de hitta på något och frågade om Lego kunde vara något  8) Ja tack svarade jag på den  ;D
Bra chef 👍!

janhansson

Idag fick jag hem två motorset , och två 12v reservdelsmotorer 1236-3
.

CopMike

Ett SW-set och 30 st med säck 10169 i vitt :)!

ColA


danielbrrssn

#7135
Idag kom det ett paket hem med kalender till dottern och julklapp till oss vuxna. Läste i Blocks och det verkade som ett spännande bygge.

janhansson

Var och hämtade ett par lådor som jag beställt från Bricklink Designer program, sedan fick jag en påse "smågodis" från B&P i brevlådan.

Spetsat


Klas Almqvist

600 1x2 plates trans-clear.

CopMike

Citat från: Klas Almqvist skrivet 22 december 2021 kl. 15:51
600 1x2 plates trans-clear.
Jag ser bara ett bord, var är dom genomskinliga bitarna :o?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.