Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Gurra

Fick hem 3 nya set i veckan. Varav 2 av dem är 2 av de allra bästa seten som någonsin släppts enligt mig  :)

https://i.imgur.com/e0Bif7p.jpg

crowwlime_

Citat från: Gurra skrivet 22 september 2017 kl. 17:09
Fick hem 3 nya set i veckan. Varav 2 av dem är 2 av de allra bästa seten som någonsin släppts enligt mig  :)

https://i.imgur.com/e0Bif7p.jpg

$$$

marpe

Citat från: Emma skrivet 22 september 2017 kl. 12:31
50 måsar damp ner  lådan. Vad jag nu ska med 50 måsar till... Bra och ha!
Måsar flyger i flock. Spontanköpte 50 råttor och ett Maersktåg. Fast hmm... Är tåg också ett flockdjur?

LarsC


Måsar flyger i flock. Spontanköpte 50 råttor och ett Maersktåg. Fast hmm... Är tåg också ett flockdjur?
[/quote]

Brukar ha en förmåga att bli så

Silence101

2 stycken på BR.
763 kr styck. Nu blir det altetnativbygge 😁
Det höll på att bli 899 styck. Fel info i kassan eller fel på hyllkanten. Lägsta priset blev det.
Känner mig väldigt nöjd.  Vart ska jag gömma dom så sambon inte ser dom?
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Silence101 skrivet 27 september 2017 kl. 19:02
2 stycken på BR.
763 kr styck. Nu blir det altetnativbygge 😁
Det höll på att bli 899 styck. Fel info i kassan eller fel på hyllkanten. Lägsta priset blev det.
Känner mig väldigt nöjd.  Vart ska jag gömma dom så sambon inte ser dom?

Om du behöver gömma för sambon låter det som om du är ute på tunt vatten (eller är det djup is man säger?).
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

swemixon

#6366
Idag blev det 3 stycken från TrU till priset 249,75 stycket. En var Vars en till pojkarna och troligtvis en till mig själv.

crowwlime_

Citat från: swemixon skrivet 27 september 2017 kl. 21:05
Idag blev det 3 stycken från TrU till priset 249,75 stycket. En var till pojkarna och troligtvis en till mig själv.

Say what? Vilket TrU? :o

swemixon

Citat från: crowwlime_ skrivet 27 september 2017 kl. 21:32
Say what? Vilket TrU? :o

TrU i Helsingborg. Det fanns tre kvar på exponeringshyllan. Tvivlar på att det finns fler på lagret.

crowwlime_

Kollade upp nätet också, samma priser men slut på lager. Man borde kunna prismatch med deras nätbutik, i valfri fysisk butik.. gör ett försök imorgon! ;)

Lamarider

Köpte två 75157, en 75102 och två 75155 på TrU igår.
Summa: ca 1400:-.

swemixon

Citat från: crowwlime_ skrivet 27 september 2017 kl. 22:39
Kollade upp nätet också, samma priser men slut på lager. Man borde kunna prismatch med deras nätbutik, i valfri fysisk butik.. gör ett försök imorgon! ;)
Precis. Jag prismatchar alltid på TrU men igår hann jag inte. Hyllpriset var 995kr men när tjejen slog in varan i kassan gick den in för 249,75kr.

När jag köpte Tower Bridge var hyllpriset drygt 2000kr men efter hänvisning till deras sajt blev den 50% billigare.

crowwlime_

#6372
Tog en tur förbi TrU och BR i skövde. Nästan allt bort på Tru, och klent sortiment på BR..
men jag är ganska nöjd med nedanstående ändå!  ;D
x2
x2
x2
x2









Bett min kära mor kolla utbudet i Jönköping också.. ::)

Odur

Idag gick jag en sväng på Beginners i Borås med dottern. Såg att dom hade nedsatt till 149:- från 249:-.
Kunde inte låta bli att plocka på mig en sån. Rabatten gäller till 14/10.

o0ger

Jag hävde mitt eget LEGO-embargo mot mig själv och köpte en massa nya roliga bitar från Bricks & Pieces.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.