Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

Citat från: drdoddo skrivet 25 november 2016 kl. 17:24
Citat från: Magnus den store skrivet 22 november 2016 kl. 21:09
Citat från: andreaseldh skrivet 22 november 2016 kl. 19:55
Köpte inget Lego idag, men väl Blocks!
Build-kapitlet som börjar på sidan 88 är bäst, säger jag som är jävig.
inte minst sida 97 säger nån som är extremt jävig ;)
Nej, nu har du minsann skrivit fel. Sida 94 ska det vara, men det är lätt hänt när 7:an ligger bredvid 4:an på nummersatsen. Det säger jag som är lika extremt jävig.  ;)
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Skafte

Heartlake Riding Club för 374kr eller nåt ditåt på BR. Klämde fram en mexikan med gitarr och en tonårsmorsa från s16 också, när jag ändå var där. Sen var det bra pris (129) för Birthday Party på ICA Maxi. Jag tog två.

mortil

4 st XL motorer
1 1 st 50cm sladd
1 st lego kaffemugg

shop@home
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

Markurius

Claas Xerion nr 2 blev det från Klossbutiken, 1199 riksdaler och fri frakt :) Ska köra en all black på den tror jag.

Ranarn

Snöade in lite på lego förra veckan, efter att morsan dumpade av 25kg lego som man inte rört sedan barnsben.
Så shoppade direkt förra veckan: för att prova lite igen.

Och det var ju superkul, så nu blir det samla alla Creator Modulära hus.
Idag på Black Friday Rean blev det:

Pekblom

Citat från: Ranarn skrivet 25 november 2016 kl. 23:20
Snöade in lite på lego förra veckan, efter att morsan dumpade av 25kg lego som man inte rört sedan barnsben.
Så shoppade direkt förra veckan: för att prova lite igen.

Och det var ju superkul, så nu blir det samla alla Creator Modulära hus.
Idag på Black Friday Rean blev det:
Välkommen

BeardedNerd

Citat från: Ranarn skrivet 25 november 2016 kl. 23:20
Snöade in lite på lego förra veckan, efter att morsan dumpade av 25kg lego som man inte rört sedan barnsben.
Så shoppade direkt förra veckan: för att prova lite igen.

Och det var ju superkul, så nu blir det samla alla Creator Modulära hus.
Idag på Black Friday Rean blev det:

Bra början! Pet Shop är på väg att försvinna nu, så den är avklarad. Jag rekommenderar också Parisian Restaurant, som är det kanske bästa huset. Palace Cinema borde försvinna tidigare men PR använder ovanligare bitar så det kanske prioriteras bort av Lego.

Ranarn

Citat från: BeardedNerd skrivet 26 november 2016 kl. 10:14
Citat från: Ranarn skrivet 25 november 2016 kl. 23:20
Snöade in lite på lego förra veckan, efter att morsan dumpade av 25kg lego som man inte rört sedan barnsben.
Så shoppade direkt förra veckan: för att prova lite igen.

Och det var ju superkul, så nu blir det samla alla Creator Modulära hus.
Idag på Black Friday Rean blev det:

Bra början! Pet Shop är på väg att försvinna nu, så den är avklarad. Jag rekommenderar också Parisian Restaurant, som är det kanske bästa huset. Palace Cinema borde försvinna tidigare men PR använder ovanligare bitar så det kanske prioriteras bort av Lego.

Yes, det blir Parisian Restaurant inom kort med, måste ta det lite lugnt så tanten inte får spelet totalt bara :)

dacchus

Citat från: Ranarn skrivet 26 november 2016 kl. 13:42
Citat från: BeardedNerd skrivet 26 november 2016 kl. 10:14
Citat från: Ranarn skrivet 25 november 2016 kl. 23:20
Snöade in lite på lego förra veckan, efter att morsan dumpade av 25kg lego som man inte rört sedan barnsben.
Så shoppade direkt förra veckan: för att prova lite igen.

Och det var ju superkul, så nu blir det samla alla Creator Modulära hus.
Idag på Black Friday Rean blev det:

Bra början! Pet Shop är på väg att försvinna nu, så den är avklarad. Jag rekommenderar också Parisian Restaurant, som är det kanske bästa huset. Palace Cinema borde försvinna tidigare men PR använder ovanligare bitar så det kanske prioriteras bort av Lego.

Yes, det blir Parisian Restaurant inom kort med, måste ta det lite lugnt så tanten inte får spelet totalt bara :)

Det är en konflikt du måste ta förr eller senare ändå, så inget att vänta på. :=)

el Samu

Citat från: Ranarn skrivet 25 november 2016 kl. 23:20
Snöade in lite på lego förra veckan, efter att morsan dumpade av 25kg lego som man inte rört sedan barnsben.
Så shoppade direkt förra veckan: för att prova lite igen.

Och det var ju superkul, så nu blir det samla alla Creator Modulära hus.
Idag på Black Friday Rean blev det:

Var köpte du, och till vilket pris? Jag har inte hittat några modulhus under svarta fredagen.

Brickchaser

MINDSTORMS EV3 , julklapp till grabben.

Pekblom

Citat från: Brickchaser skrivet 26 november 2016 kl. 20:40
MINDSTORMS EV3 , julklapp till grabben.
😅😆😄😅😆
Lika bra du köper en själv också.
Köpte också "en till min son" men insåg tyvär att han behöll den så jag fick köpa en till för att få leka med den. Det var kul så ni har jag tre PLCer. Väntar fortfarande på att få lägga beslag på den jag gav 😉 min son.

Brickchaser

Citat från: Pekblom skrivet 27 november 2016 kl. 13:25
Citat från: Brickchaser skrivet 26 november 2016 kl. 20:40
MINDSTORMS EV3 , julklapp till grabben.
😅😆😄😅😆
Lika bra du köper en själv också.
Köpte också "en till min son" men insåg tyvär att han behöll den så jag fick köpa en till för att få leka med den. Det var kul så ni har jag tre PLCer. Väntar fortfarande på att få lägga beslag på den jag gav 😉 min son.
;D  Kan mycket väl bli ett köp till så småningom.

andreaseldh


Nosferatu

Fick min Yellow Submarine och nyss. Trevligt att bo på landet nu och få en del paket utkörda.
Hej då arbetsmoralen för idag ;)
Illustratör som är väldigt förtjust i minifigs.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.