Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Citat från: SvanteOlof skrivet 21 februari 2015 kl. 18:54
Förrförra lördagen köpte jag detta komplett på loppis för 50:-
Monsters 4 är faktiskt ett riktigt kul spel.

swedish_kitsune

det börjar ramla in lite mera klassiska rymdsatser nu.
och en samt att mera är på väg.



ProPain

Eftersom jag inte får stjäla av familjens bygg lego till min Millenium Falcon så blev det 557 bitar från en av forumets BL stores.

mossarp

Åhh...jag kommer ihåg .
Min bror fick det en gång och jag var så avundsjuk på honom.
Vilka minnen....  ::)

andreaseldh

Idag blev det Snowspeeder Microfighter och figurerna kungen col13-1 (Brickset) och Galaxy Trooper col13-16 (Brickset)

malmen

Tömde Build a minifigure-lådorna på LEGO Store  i både Park Meadows och Colorado Mills Mall på 973pb0693c01 och 973pb0937c01, blev runt 50st minifigurer ;D

mossarp

Det blev ett för 350:- på Beginners i Borås.
Börjar bli lite svårt att få tag på POTC lego nu...

Anders67

Citat från: malmen skrivet 24 februari 2015 kl. 07:38
Tömde Build a minifigure-lådorna på LEGO Store  i både Park Meadows och Colorado Mills Mall på 973pb0693c01 och 973pb0937c01, blev runt 50st minifigurer ;D
Kul, är det borgbygge på gång?

malmen

Citat från: Anders67 skrivet 24 februari 2015 kl. 20:56
Citat från: malmen skrivet 24 februari 2015 kl. 07:38
Tömde Build a minifigure-lådorna på LEGO Store  i både Park Meadows och Colorado Mills Mall på 973pb0693c01 och 973pb0937c01, blev runt 50st minifigurer ;D
Kul, är det borgbygge på gång?
Ja, det är väl oundvikligt snart tror jag. Har ju en förkärlek för medeltida minifigurer och borgar är rätt fräna också. Vi får se vad jag kan lyckas hitta på framigenom :)

andreaseldh

Inte köpte idag, men väl hämtade på Posten: The Lego Movie dubbel-DVD region 1, äntligen kommentatorsspår och extramaterial! Det var faktiskt värt överraskningstillägget på 169 kr för tull och Postens avgifter.

swedish_kitsune

Ännu mera saker som ramlade in i brevlådan idag :)






BrightMinds

Beställde Bygg med Legoboken: roliga ideér att bygga vidare på och Kända byggnader: ideér för Lego-byggen på ICA Hemma. Dags att ta steget får setbyggen tills Mocs nu.

Markus

Fick igår hem Brickmaster Star Wars: Battle for the stolen crystals :)

BeardedNerd

Köpte tre set för sisådär 1200 kr på Lekplaneten på deras rea. Och så upptäckte jag att Amazon har fått in Pirates 2015, så jag köpte tre set till. Plus att jag har två Elves-set på väg, plus att jag gjorde fyra Bricklink-beställningar igår.

... jag tror jag lugnar mig lite nu.

tgadler

Sveriges sista grand emporium och town hall som fanns till rimliga priser (1849 och 1999kr)!
  :) :D ;D ;D ;D 8)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.