Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Studley Heinsbergen

Fick hem en PaB-beställning med bl.a. 200 st dk green 1x4, dk blue 1x4 och dk blue 1x2. Moahaha. Tack för tipset, Sollan!

Sollan

Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 26 november 2014 kl. 22:51
Fick hem en PaB-beställning med bl.a. 200 st dk green 1x4, dk blue 1x4 och dk blue 1x2. Moahaha. Tack för tipset, Sollan!

Trevligt! Dark green är bara så snyggt! (Tack för senast förresten, vilken trevlig resa det var!)

Jogge

Wehoo kom idag.

SvanteOlof

Tanken var att åka till lekias svarta fredag för att köpa minst två ordentliga legoset och möjligtvis en julklapp åt pojken. men min fru följde med så det blev en åt mig och 2 jättedyra leksakslastbilar av märket "bruder" åt sonen. jag ser verkligen fram mot att bygga teknikgrävmaskinen. det blir den första nya techniclegot sedan min darkage. vidare köpte viakså 3 st emerald express.
ordvits: studsmatta = 4186

humlan

Stack in skallen på TrU's rea och kom hem med ett Town Hall (), sen fick jag med 3 bricktober-hus oxo. (, och )

(Liten bonus där, man ska ha handla för 600:- för att få ett hus, och efter rabatten så har jag bara rätt till 2 hus.. Men hon i kassan slog in de innan hon slog in rabatten.. Vem klagar  8))
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Barbaroux

Stannade till på mitt lokala Lekia med barnen idag. Båda barnen hittade varsin leksak för 399 kr. Själv hittade jag som var nedsatt till 399 kr vilken jag således fick på köpet. Kändes som ett bra klipp även om jag redan har ett par likadana sedan tidigare. :D

darthmortar

Slog på stort utan dess like. 3 för 2 är najs. Hittade 4st 2011 års Star Wars kalendrar för 129kr st, samt 2 av förra årets. Köpte även en Star Destroyer, Mos Eisly samt Gol Dulgur på köpet. Blev en del legojulklappar också. Slutkörd efter att ha trängts i timmar med snoriga barn och vuxna. Avundsjuk på den som köpte 3 destroyers och 3 AT-ST...
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

sollemannen

Idag...dvs 00.01 blev det samt från TrUs webbshop, både redan prissänkta och så med 25% så blev jag väldigt nöjd  :D Fick även hem med posten som jag fyndat begagnad men i nyskick. En bra dag med andra ord  ;D

Manne

Dagens lekia besök gjorde så man fick hem för en lite nättare summa än vanligt.. 558kr totalt.. Inget o klaga över..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Technic

Så nöjd med dagens fynd från Toys R Us! Kom över 2st för 1349,25:-/st.

Ibland ska man ha tur med att hitta RIKTIGT bra priser!

Studley Heinsbergen

Citat från: Barbaroux skrivet 28 november 2014 kl. 19:05
Stannade till på mitt lokala Lekia med barnen idag. Båda barnen hittade varsin leksak för 399 kr. Själv hittade jag som var nedsatt till 399 kr vilken jag således fick på köpet. Kändes som ett bra klipp även om jag redan har ett par likadana sedan tidigare. :D

Oj, var har de 7189 kvar till salu? Har varit på jakt efter en sån...

Barbaroux

Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 29 november 2014 kl. 16:20
Citat från: Barbaroux skrivet 28 november 2014 kl. 19:05
Stannade till på mitt lokala Lekia med barnen idag. Båda barnen hittade varsin leksak för 399 kr. Själv hittade jag som var nedsatt till 399 kr vilken jag således fick på köpet. Kändes som ett bra klipp även om jag redan har ett par likadana sedan tidigare. :D

Oj, var har de 7189 kvar till salu? Har varit på jakt efter en sån...

Köpte den i Västervik. Tyvärr var det sista exemplaret som jag hittade i en realåda. Var och höll i den i våras när de hade två stycken och priset var 799. Då tyckte jag den var för dyr men nu blev priset helt ok :D.

Studley Heinsbergen

Citat från: Barbaroux skrivet 29 november 2014 kl. 17:21
Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 29 november 2014 kl. 16:20
Citat från: Barbaroux skrivet 28 november 2014 kl. 19:05
Stannade till på mitt lokala Lekia med barnen idag. Båda barnen hittade varsin leksak för 399 kr. Själv hittade jag som var nedsatt till 399 kr vilken jag således fick på köpet. Kändes som ett bra klipp även om jag redan har ett par likadana sedan tidigare. :D

Oj, var har de 7189 kvar till salu? Har varit på jakt efter en sån...

Köpte den i Västervik. Tyvärr var det sista exemplaret som jag hittade i en realåda. Var och höll i den i våras när de hade två stycken och priset var 799. Då tyckte jag den var för dyr men nu blev priset helt ok :D.

Jag säger som Napoleon Dynamite: "...Lucky!" :)

andreaseldh

Två st Research Institute , en LEGO® 1x2 Brick Key Light (Green) 5004263 och en Seal's Little Rock så jag kom över 600 kr och fick fraktfritt.

Sirre

Citat från: andreaseldh skrivet 04 december 2014 kl. 01:31
Två st Research Institute , en LEGO® 1x2 Brick Key Light (Green) 5004263 och en Seal's Little Rock så jag kom över 600 kr och fick fraktfritt.

Tusen tack för det tipset! Hade glömt kolla tillgängligheten på den senaste tiden, men nu kan jag ju äntligen köpa den. :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.