Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

jag sitter med men 100:- rabatten , men handla för 500 känns inte lockade, så kan man slippa vill jag med veta hur..
?

Carl T

Citat från: Carl T skrivet 11 november 2010 kl. 11:03
Citat från: morson1 skrivet 10 november 2010 kl. 12:20
Citat från: Carl T skrivet 09 november 2010 kl. 14:23
Det råkade bli en 8043 för 1099:- på Jättekul.
Vet du om det är den nya versionen de säljer på Jättekul?
Skulle gissa det men har inte öppnat paketet och tittat. Jag kan kolla det i kväll om jag har tid.
Kan bekräfta att det är den nya versionen med ett par extra bitar i steg 33.
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Dreadcore

#602
Citat från: Etzel skrivet 12 november 2010 kl. 00:06
Jag fick också det erbjudandet (via ett mejl), men det stod att man var tvungen att handla för minst 500kr för att det skulle gälla. Lyckades du ta dig förbi det eller beställde du annat också?

Jo, såg det nu :P Gjorde beställningen rätt så sent igår och missade visst läsa nedanför bilden. Men jag la helt enkelt en kalender varukorgen och checkade ut med rabattkoden. Slutsumman blev 148 kr (199-100+49 kr frakt.) Så den drog ju hur som helst trots att de uppger följande

"Skriv in rabattkoden i kassan så dras 100 kr från din beställning när du handlar för minst 500 kr. Ingen rabatt ges på fraktkostnad eller eventuell fakturaavgift. Erbjudandet gäller vid ett köptillfälle och är giltigt till 101121."

Skumt, tog det trist nog på faktura. Hade jag köpt det på VISAt så hade de inte kunnat ändra nått. Får se när paketet kommer om de redigerat priset. Eller kan de ändra öht fel efter att köpet gått igenom?

EDIT - 2010-11-13
Nu har de iaf skickat paketet och jag har fått en prisbekräftelse. Så det verkar som om det har gått igenom :)

tellblom

köpte idag:
4736 Freeing Dobby 79:-
7634 Tractor  79:-
7635 4WD with Horse Trailer 119:-

/Martin

Stigge72

Citat från: tellblom skrivet 13 november 2010 kl. 13:16
köpte idag:
4736 Freeing Dobby 79:-
7634 Tractor  79:-
7635 4WD with Horse Trailer 119:-

/Martin

Trevliga priser. Var hittade du dem?

Akki

Var på Ica Maxi idag och fick syn på godismannen (alltså han som fyller på smågodis i självplocket). Rusade fram och frågade om jag fick köpa hans tomma lådor. Glad i hågen har jag idag släpat hem 22 lådor med lock för 0:- styck  :) Nu ska här sorteras Lego!!!!!!

Visserligen inget riktigt Lego-inköp men...  :)

shiftaltcmd

Fyra julkalendrar för 99:- styck.

Var och tittade på First Lego league i Härnösand. Och Hemköp hade fått en massa kalendrar av misstag som de ville bli av med.

Måns.S


tellblom



Pekblom

Citat från: Akki skrivet 13 november 2010 kl. 20:20
Var på Ica Maxi idag och fick syn på godismannen (alltså han som fyller på smågodis i självplocket). Rusade fram och frågade om jag fick köpa hans tomma lådor. Glad i hågen har jag idag släpat hem 22 lådor med lock för 0:- styck  :) Nu ska här sorteras Lego!!!!!!

Visserligen inget riktigt Lego-inköp men...  :)

Grattis till dagens bästa affär :-)

Etzel


Kwagge

Blev en Toys R Us lastbil till 249:-... Skulle ju inte köpa något.. men det priset kunde jag inte låta bli..

Såg sen när jag tog posten att det var deras Julpris..

Sirre

Köpet skedde förvisso inte idag, men jag nu har jag fått min Brickmaster Star Wars samt denna Atlantis-bok med hajfigur.

Dreadcore

Fick hem min 7952: Kingdoms Advent Calendar från Lekmer.se idag. Och ja, de drog av 100 kr trots att jag inte handlat för 500 kr. Life´s good :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.