Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Citat från: o0ger skrivet 29 mars 2014 kl. 09:24
B-wingen är ett bra parts-pack också :)

Blasphemy!

En annan kommentar är att en Town Hall extra är bra att ha, om Swebricks Lego World-delegations idé om ett CB blir av...

MartinAberg

Fick bli Containerlastbil för 561:-, på TrUs rea.
Kändes som ett trevligt "kolla-på-bfilm-och-bygga-lego"-set :-)

Anna

Citat från: Skafte skrivet 29 mars 2014 kl. 09:39
Citat från: o0ger skrivet 29 mars 2014 kl. 09:24
B-wingen är ett bra parts-pack också :)

Blasphemy!

En annan kommentar är att en Town Hall extra är bra att ha, om Swebricks Lego World-delegations idé om ett CB blir av...
Då kanske den kommer till nytta ;-)

Misa

En Batman 10937 fick följa med från TRU rean  :)

humlan

Fick bli en Grand Emporium ()....
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Vibora

Citat från: Misa skrivet 29 mars 2014 kl. 14:25
En Batman 10937 fick följa med från TRU rean  :)
Jaså var det du som tog den sista? Stod bakom en sådan i kön, och jag såg ingen mer på hyllan så det kanske var du? :) Fick själv med mig en påse blandat. Ett par krokodilbestar för 60 kr styck bl.a.

Misa

Citat från: Vibora skrivet 29 mars 2014 kl. 15:47
Citat från: Misa skrivet 29 mars 2014 kl. 14:25
En Batman 10937 fick följa med från TRU rean  :)
Jaså var det du som tog den sista? Stod bakom en sådan i kön, och jag såg ingen mer på hyllan så det kanske var du? :) Fick själv med mig en påse blandat. Ett par krokodilbestar för 60 kr styck bl.a.
Mkt möjligt, sorry  ;), hade en mkt livlig 3åring i följe...

o0ger

Citat från: Skafte skrivet 29 mars 2014 kl. 09:39
Blasphemy!

En annan kommentar är att en Town Hall extra är bra att ha, om Swebricks Lego World-delegations idé om ett CB blir av...

Hmm... känns som att jag har missat nåt. Vaddå för CB?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

AndersI

Köpte två st. Legolas () på ICA Maxi (34.90 - inte jättebilligt, men inte heller jättedyrt).

Memmla

Passade på och köpte äntligen en Pet Shop (10218) på TrU rea samt en vanlig grön platta.

Dark_Link

Blev en Town Hall på TrU-rean för in del.  :D

Skafte

Citat från: o0ger skrivet 29 mars 2014 kl. 16:58
Hmm... känns som att jag har missat nåt. Vaddå för CB?

Vi hade en idé om att göra en alternativ instruktion till bitarna i Town Hall, så att om man sätter många såna byggen bredvid varann så blir det ett väldigt stort hus. Det är ju ett relativt enkelt sätt - allt man behöver är ett set och sedan bygga efter instruktion. Inga BL- eller bulkbeställningar, liksom.

Inget är bestämt eller planerat, bara en idé som kläcktes över en Carlsberg/Tuborg...

Barbaroux

Citat från: Skafte skrivet 29 mars 2014 kl. 19:19

Inget är bestämt eller planerat, bara en idé som kläcktes över en Carlsberg/Tuborg...

Hvornaar smager en Tuborg bedst?

Själv hade jag planerat att köpa ett Pet Shop på TRUs onlinebutik men när det inte fanns så fick jag nöja mig med ett par Legolas på Maxi.

andreas E

Två st på Bordershop i Puttgarten. Ordinarie pris var DKK 49,95.
Helt klart felskyltat.

humlan

Citat från: Skafte skrivet 29 mars 2014 kl. 19:19
Vi hade en idé om att göra en alternativ instruktion till bitarna i Town Hall, så att om man sätter många såna byggen bredvid varann så blir det ett väldigt stort hus. Det är ju ett relativt enkelt sätt - allt man behöver är ett set och sedan bygga efter instruktion. Inga BL- eller bulkbeställningar, liksom.

Inget är bestämt eller planerat, bara en idé som kläcktes över en Carlsberg/Tuborg...

Låter som en ball idé imho...
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.