Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

TrickBrick

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 05 januari 2014 kl. 17:45
Citat från: TrickBrick skrivet 05 januari 2014 kl. 17:38
Beställde precis 4st .
Oj! Var det rea någonstans? Eller ska du Moda dem till en, stor port?  8)

Själv la jag en 5 olika bricklinkbeställningar på lite smågrejer, tänker försöka göra en piratbesättning i flesh (!)

460:- på Pixmania. Funderar på att bygga en stor port av alla fyra.

http://www.lotrscenerybuilder.org/images/Home/Lord_Of_The_Rings_Black_Gate.jpg

Kanske inte lika maffig som denna men ngt åt de hållet iaf.  :)

marpe

300 sandröda 3031 Ska bli torrmark i CB-projekt.

Eigenbrötler

jag köpte törtlar på ica hemma :) får väl se om det blir några, eller om de tog slut innan jag lade min order.
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

rosen888

Precis lagt min första order på BL!  ;D
Sambon köpte ett 1000-bitars pussel för knappa hundringen igår, så då fick ju en annan fylla på lekhörnan också! :D

Det fick bli:
1st
2st
4st 60c01
och lite 4mm slang
Technics is the shit!

BrightMinds

Det blev fem påsar minifigurer från Lego the movie, hade precis kommit in på City Gross i Häggvik. Lyckades komma över Wyldstyle, Lincoln, Bad Cop, Gail (trodde att det var Emmet) och slutligen Panda Guy.

Minstingen fick Wyldstyle och Emmet så hon var iaf nöjd  :D

humlan

Idag landade och , så då är ringens sällskap komplett :P
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

sandpeople

Jag hade gjort två olika besgällningar på Ica Hemma. I den första fick de meddela att tre av sju set inte kunde skickas då de var slut. I beställningen som jag gjorde atrax efter var 6 av 7 set slut.

Riktigt billigt lego men de behöver jobba på att ha korrekt lagersaldo.

Eigenbrötler

#4147
Citat från: Eigenbrötler skrivet 07 januari 2014 kl. 00:38
jag köpte törtlar på ica hemma :) får väl se om det blir några, eller om de tog slut innan jag lade min order.



NU så har jag fått meddelande om att jag inte får några Törtlar, trots att de fanns i lager, och trots att de tog slut, och sedan dök upp i lager igen efter att jag beställt.

väldigt besviken på ICA Hemma...


MEN nu fanns törtlarna i lager igen, så jag beställde IGEN!

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Huvudfoting

Till alla er som vill ha tööörtlar. Finns 10-15 tal askar kvar på ICA Lindhagsplan i Stockholm. Samma pris som på webben. Var där idag och alla tre olika modellerna finns...fast nu 2 mindre av varje

/W

torso

. Ni kan nog gissa vad jag ska ha den till :P.

Record

Citat från: torso skrivet 10 januari 2014 kl. 20:41
. Ni kan nog gissa vad jag ska ha den till :P.

Det kan nog ha med något som är platt att göra ;)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Joge

Citat från: Eigenbrötler skrivet 10 januari 2014 kl. 17:53
Citat från: Eigenbrötler skrivet 07 januari 2014 kl. 00:38
jag köpte törtlar på ica hemma :) får väl se om det blir några, eller om de tog slut innan jag lade min order.



NU så har jag fått meddelande om att jag inte får några Törtlar, trots att de fanns i lager, och trots att de tog slut, och sedan dök upp i lager igen efter att jag beställt.

väldigt besviken på ICA Hemma...


MEN nu fanns törtlarna i lager igen, så jag beställde IGEN!

Samma här! Mycket besviken på ICA! Beställde dock inga nya, men de fick ett mejl där jag undrade varför dessa fortfarande fanns att beställa i webbshoppen...trots att alla lager var slut, och inga nya skulle komma in...

mssm

Citat från: Joge skrivet 10 januari 2014 kl. 20:51
Citat från: Eigenbrötler skrivet 10 januari 2014 kl. 17:53
Citat från: Eigenbrötler skrivet 07 januari 2014 kl. 00:38
jag köpte törtlar på ica hemma :) får väl se om det blir några, eller om de tog slut innan jag lade min order.



NU så har jag fått meddelande om att jag inte får några Törtlar, trots att de fanns i lager, och trots att de tog slut, och sedan dök upp i lager igen efter att jag beställt.

väldigt besviken på ICA Hemma...


MEN nu fanns törtlarna i lager igen, så jag beställde IGEN!

Samma här! Mycket besviken på ICA! Beställde dock inga nya, men de fick ett mejl där jag undrade varför dessa fortfarande fanns att beställa i webbshoppen...trots att alla lager var slut, och inga nya skulle komma in...

Jag mailade ICA och undrade detsamma om det dyker in mer eftersom lagersaldot verkar ändras från och till. Det tog fyra dagar att få svar via mail.. Jag undviker ICA tror jag.. ;)

Iaf, blev det idag 16 st , komplett serie  och en från CDON för 104 riksdaler.

eliasf

Citat från: mssm skrivet 11 januari 2014 kl. 15:44
Citat från: Joge skrivet 10 januari 2014 kl. 20:51
Citat från: Eigenbrötler skrivet 10 januari 2014 kl. 17:53
Citat från: Eigenbrötler skrivet 07 januari 2014 kl. 00:38
jag köpte törtlar på ica hemma :) får väl se om det blir några, eller om de tog slut innan jag lade min order.


NU så har jag fått meddelande om att jag inte får några Törtlar, trots att de fanns i lager, och trots att de tog slut, och sedan dök upp i lager igen efter att jag beställt.

väldigt besviken på ICA Hemma...


MEN nu fanns törtlarna i lager igen, så jag beställde IGEN!

Samma här! Mycket besviken på ICA! Beställde dock inga nya, men de fick ett mejl där jag undrade varför dessa fortfarande fanns att beställa i webbshoppen...trots att alla lager var slut, och inga nya skulle komma in...

Jag mailade ICA och undrade detsamma om det dyker in mer eftersom lagersaldot verkar ändras från och till. Det tog fyra dagar att få svar via mail.. Jag undviker ICA tror jag.. ;)

Iaf, blev det idag 16 st , komplett serie  och en från CDON för 104 riksdaler.

Vart hittade du för det priset? Hittar inte den på CDON.

Eigenbrötler

LEGO The Lone Ranger - Striden i Colby City för 374:50 på BR

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.