Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Mellandagsrea

Startat av dalle, 27 december 2011 kl. 10:14

Föregående ämne - Nästa ämne

Harry Coma

Hej :)

Jag har en fru som jobbar på Åhlens och hon rapporterade att det finns en hel del som dom rear ut nu (Åhlens Nordstan Gbg, är säkert olika för olika varuhus).
Nu är ju dom svindyra i vanliga fall, men om ni har ett av dom nära och sitter på en 25% check/känner någon som jobbar på Åhlens så kan det nog ändå vara värt ett instick.
Om inte annat så kan man ju gå med i Åhlensklubben, dom har förvånansvärt ofta erbjudanden i still med 25% på valfri vara/köp..

God fortsättning och Gott nytt.

Mvh, Jonas

krakfot

Ålens i city (Sth) har "tag tre betala för två" på alla reavaror och tänka sig de her en del lego också t.ex 7956, 7957, 7915, 7929 för 239:- styck vilket blir 160:- styck med erbjudandet vilket får anses bra i centrala sth.

De hade även 7931, 8095, 8089 men kommer inte ihåg reapriset på dessa men tror det var typ 599:- för den första och nått på 400.- för den andra. De hade även andra teman på rean...

Duchessa

Citat från: krakfot skrivet 12 januari 2012 kl. 16:05
Ålens i city (Sth) har "tag tre betala för två" på alla reavaror och tänka sig de her en del lego också t.ex 7956, 7957, 7915, 7929 för 239:- styck vilket blir 160:- styck med erbjudandet vilket får anses bra i centrala sth.

De hade även 7931, 8095, 8089 men kommer inte ihåg reapriset på dessa men tror det var typ 599:- för den första och nått på 400.- för den andra. De hade även andra teman på rean...

160 pix är riktigt bra pris på de seten. Måste nog skicka dit en bulvan :)

lindyhep

Jag har varit i Farsta idag. Några småset handlade jag för att ha till ev. barnkalas o dyl.

Däremot pratade jag med dem inne på Åhlens. De hade nämligen missat att rea-märka en hel del.... Men de sa iaf att det är samma sak som gäller på alla Åhlens och samma saker ingår. Kan ju vara bra att veta.

En snabb sväng in på BR där var jag också och stod ett tag och höll i en MVR. 527 och nånting skulle de ha för den. Dock hade jag en kissnödig 2½-åring med också så vi sprang snabbt därifrån och för plånbokens skull var det nog klokt. Kontentan för alla andra är dock att även BR har på rea, ungefär 30 kr dyrare än TrU.

AndersB

Hittade Kingdoms kvarnen på Toys r us i Kungenskurva för 494kr. Jag hade inte den innan så det blev faktiskt 2 st  :)

Barbaroux

Citat från: AndersB skrivet 16 januari 2012 kl. 15:13
Hittade Kingdoms kvarnen på Toys r us i Kungenskurva för 494kr. Jag hade inte den innan så det blev faktiskt 2 st  :)

Varför finns det inget Tous R Us i Västervik  :(

lindyhep

Citat från: AndersB skrivet 16 januari 2012 kl. 15:13
Hittade Kingdoms kvarnen på Toys r us i Kungenskurva för 494kr. Jag hade inte den innan så det blev faktiskt 2 st  :)

Tack för upplysningen.....Har funderat på att kolla om de hade den men inte kommit dit ännu. (Fast jag borde nog egentligen inte.....)

de Gothia

Citat från: Barbaroux skrivet 16 januari 2012 kl. 16:06
Citat från: AndersB skrivet 16 januari 2012 kl. 15:13
Hittade Kingdoms kvarnen på Toys r us i Kungenskurva för 494kr. Jag hade inte den innan så det blev faktiskt 2 st  :)

Varför finns det inget Tous R Us i Västervik  :(

åk upp till norrköping, senast jag var där fanns det gott om dem till det priset!

Tommy_la

Citat från: Barbaroux skrivet 16 januari 2012 kl. 16:06
Citat från: AndersB skrivet 16 januari 2012 kl. 15:13
Hittade Kingdoms kvarnen på Toys r us i Kungenskurva för 494kr. Jag hade inte den innan så det blev faktiskt 2 st  :)

Varför finns det inget Tous R Us i Västervik  :(

Det finns i Linköping. Då kan du besöka Östhamn samtidigt. :)
Min bricklinkbutik "Tommy's Store":
http://www.bricklink.com/store.asp?p=tommy_la

Barbaroux

Citat från: Tommy_la skrivet 16 januari 2012 kl. 21:55
Citat från: Barbaroux skrivet 16 januari 2012 kl. 16:06
Citat från: AndersB skrivet 16 januari 2012 kl. 15:13
Hittade Kingdoms kvarnen på Toys r us i Kungenskurva för 494kr. Jag hade inte den innan så det blev faktiskt 2 st  :)

Varför finns det inget Tous R Us i Västervik  :(

Det finns i Linköping. Då kan du besöka Östhamn samtidigt. :)

Hinner tyvärr inte ta mig till Linköping inom kort. Däremot kommer jag gärna och besöker Östhamn nästa gång jag är i krokarna. Kanske man skulle kunna ta ett parti Lunar Command samtidigt? ;)

AndersB

Igår Fanns det säkert 10 st kvar på Toys r us i Kungens Kurva. Kanske fanns mer på lagret också, enorm butik det där. Men bortplockad från Hiko.

Tie Fighter

Blev en hos Toys'r'Us i Birsta (Sundsvall)

AndersB

Ah Birsta, mina gamla hemtrakter (njurunda)

Harry Coma

Halva Reapriset på Åhlens imorrn..

:)


La undan för 1500:- idag.
Fullpris ca 4500:-

Älskar frugans jobb ibland ^^

lindyhep

Citat från: AndersB skrivet 17 januari 2012 kl. 11:37
Igår Fanns det säkert 10 st kvar på Toys r us i Kungens Kurva. Kanske fanns mer på lagret också, enorm butik det där. Men bortplockad från Hiko.

och 4 eller 5 i eftermiddags
Ingen fick dock följa med mig hem.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.