Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Spider-Man vs Sinister Six

Startat av MBL Designs, 22 mars 2024 kl. 09:32

Föregående ämne - Nästa ämne

MBL Designs

Här har vi min Spider-Man model jag byggde ihop 2021

Inspirerad av en digital 3D model utav Earl Vincent Kasilag som jag hittade på nätet, som ni kan se på sista bilden!

I modellen kan vi se Spider-Man gå emot några utav hans mest kända skurkar som gemensamt gått ihop för att skapa gruppen Sinister Six!

Gillar verkligen att skapa dynamiska scener med action poser och liknande, exempelvis med Mysterios gröna rökmoln, eller Sandman som använder sand delvist för att ta sig omkring tornen men också för att krossa den i samma veva!

Bokeslundsparken

Jag har ingen koll på spiderman och superhjältar men jag gillar bygget och tycker du verkligen har fått till det dynamiska och känslan av rörelse.

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

MBL Designs

Citat från: Bokeslundsparken skrivet 22 mars 2024 kl. 17:05Jag har ingen koll på spiderman och superhjältar men jag gillar bygget och tycker du verkligen har fått till det dynamiska och känslan av rörelse.
Tack så jättemycket! Har blivit mer och mer kul med att göra dynamiska poser och sånt med alla nya transparenta bitar som kommit senaste åren.


darthemil83

Riktigt fint ! Du håller nivån som alltid 😊

MBL Designs

Citat från: darthemil83 skrivet 23 mars 2024 kl. 19:26Riktigt fint ! Du håller nivån som alltid 😊
Tack så jättemycket! Detsamma till dig också! 😉👍🏻

Myko

Thwip!

Snyggt och dynamiskt! Inte varje dag man ser Hydro-Man.

danielbrrssn


MBL Designs

Citat från: Myko skrivet 25 mars 2024 kl. 09:35Thwip!

Snyggt och dynamiskt! Inte varje dag man ser Hydro-Man.
Tack så mycket! Det är faktiskt electro men med sitt utseende ifrån ultimate Spider-Man serien. För vi har ännu inte fått en klassisk electro.

Men jag har planer att bygga en MOC med hydro-man


Daylight

Häftigt o snyggt klossat


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.