Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Samla minifigs 2010

Startat av Mikael Sol, 29 november 2009 kl. 14:03

Föregående ämne - Nästa ämne

Rustan

Citat från: Etzel skrivet 09 december 2009 kl. 21:57
Enligt mig är det 2 kvinnor, 2 könsneutrala och 12 män
Det är lite grann som ett Rorschach-test det här...

Ferdik

Ni som klagar på ninjan, clownen osv. Alla är helt suveräna förutom, just det, dykaren. Det är dykaren man kommer få  dubletter av. Hur som helst: Jag.Ska.Ha.Alla!


Anders Nolberger

OJ!  De är underbara allihop.

Nextuz

Citat från: AndersNolberger skrivet 23 januari 2010 kl. 09:12
OJ!  De är underbara allihop.

Jaaa... =) man fick en lite annat perspektiv nu =)

Dennimator

Är det någon som vet om ryktet stämmer, att man får 1 random bit av avrje (t. ex. 1 random huvud, torso, ben, hår/hatt och tillbehör)? Skulle bli rätt så svårt att samla allihop då..  :-\
Vi får hoppas att det inte stämmer. ;)

Fredrik

Citat från: Dennimator skrivet 23 januari 2010 kl. 10:43
Är det någon som vet om ryktet stämmer, att man får 1 random bit av avrje (t. ex. 1 random huvud, torso, ben, hår/hatt och tillbehör)? Skulle bli rätt så svårt att samla allihop då..  :-\
Vi får hoppas att det inte stämmer. ;)
Jag tror inte att det stämmer, barnen kommer ju få det svårt att bara få ihop till en gubbe :S

Ferdik

Mmm, cheerledern. Jag tänker MOC, jag tänker ny använding för mitt orgasmansikte från Winter Toy Shop, jag tänker..

Clownen kanske också får vara med ;D

Mirandir

Citat från: Dennimator skrivet 23 januari 2010 kl. 10:43
Är det någon som vet om ryktet stämmer, att man får 1 random bit av avrje (t. ex. 1 random huvud, torso, ben, hår/hatt och tillbehör)? Skulle bli rätt så svårt att samla allihop då..  :-\
Vi får hoppas att det inte stämmer. ;)

Nej, allt pekar på att det inte stämmer. Har t.o.m. fått indikationer från LEGO att det är kompletta figurer i varje paket.

Legobloggen: http://legobloggen.com

Ferdik

Citat från: Mirandir skrivet 23 januari 2010 kl. 11:40
Citat från: Dennimator skrivet 23 januari 2010 kl. 10:43
Är det någon som vet om ryktet stämmer, att man får 1 random bit av avrje (t. ex. 1 random huvud, torso, ben, hår/hatt och tillbehör)? Skulle bli rätt så svårt att samla allihop då..  :-\
Vi får hoppas att det inte stämmer. ;)

Nej, allt pekar på att det inte stämmer. Har t.o.m. fått indikationer från LEGO att det är kompletta figurer i varje paket.



Precis! Det faller på sin egen orimlighet. Så det är inget någon behöver gruva sig över.

Stevex

Citat från: Ferdik skrivet 23 januari 2010 kl. 11:27
Mmm, cheerledern. Jag tänker MOC, jag tänker ny använding för mitt orgasmansikte från Winter Toy Shop, jag tänker..

Clownen kanske också får vara med ;D
Det kommer garanterat dyka upp några orgasmansiktes MOCs i framtiden :P

robban

Citat från: Stevex skrivet 23 januari 2010 kl. 15:16
Citat från: Ferdik skrivet 23 januari 2010 kl. 11:27
Mmm, cheerledern. Jag tänker MOC, jag tänker ny använding för mitt orgasmansikte från Winter Toy Shop, jag tänker..

Clownen kanske också får vara med ;D
Det kommer garanterat dyka upp några orgasmansiktes MOCs i framtiden :P

Jag har lite planer på en Barbara som flickvän till krock test figuren... hehe
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

de Gothia

riktigt snygga! bara hoppas man får några som går in i borgtemat då! :)

grottmänniskan har väl en påk i minifig-storlek istället för troll storleken! :)

Stigge72

Stackars patienter till sjuksyrran... "Det här kommer bara sticka till lite..." Sprutan är ju som hela armen!

Dennimator

Och dessutom med en "boll" i toppen som är lika tjock som armen.. Är det amputering på gång, eller vad? Med en spruta... Om jag var en LEGO figur skulle jag akta mig väldigt noga för att bli skadad eller sjuk... ;D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.