Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du idag - officiella set

Startat av Skafte, 21 maj 2012 kl. 21:52

Föregående ämne - Nästa ämne

BrickMe

Kul bygge, en rejäl uppgradering från .

Skafte

Elvaåringen ville se Jurassic Park (igen) ikväll när lillsyrran sover hos en kompis. Då passade jag på att sprätta och byggde under tiden. Jag hann påsarna 1-4 (av 15). Sjukt stor kyckling blir det!

andreaseldh

Citat från: danielbrrssn skrivet 01 maj 2020 kl. 14:17
Idag blev det . Oväntat roligt bygge men det känns verkligen som ett playset med alla sprängningar och annat som flyger kors och tvärs.

Fyrspår, varför då?

Anders67


Bygger med handskar, så att det inte blir fingeravtryck på bygget! Snyggt ska det bli!

ColA

Fantastiskt set  :)

andreaseldh

Citat från: ColA skrivet 07 maj 2020 kl. 14:29
Fantastiskt set  :)

Är det belysning i setet eller har du bara stökigt på bordet?

ColA

Citat från: andreaseldh skrivet 08 maj 2020 kl. 12:24
Citat från: ColA skrivet 07 maj 2020 kl. 14:29
Fantastiskt set  :)

Är det belysning i setet eller har du bara stökigt på bordet?

Belysning hade varit så coolt  :)

o0ger

Citat från: Anders67 skrivet 04 maj 2020 kl. 19:37

Bygger med handskar, så att det inte blir fingeravtryck på bygget! Snyggt ska det bli!
Wow! Det är next level alltså!  8)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

CopMike

Får väl hänga på bustbyggarna ;D! Riktigt cool faktiskt!


matgri

Det blev detta bygge. Det var väldigt glest med folk i Legobutiken idag. Bara jag och grabben samt två anställda. I och för sig ganska bra med tanke på läget. Första gången jag varit där sedan februari. Var länge i valet och kvalet om jag skulle åka dit över huvud taget.

Eriol

Citat från: matgri skrivet 09 maj 2020 kl. 20:54
Det blev detta bygge. Det var väldigt glest med folk i Legobutiken idag. Bara jag och grabben samt två anställda. I och för sig ganska bra med tanke på läget. Första gången jag varit där sedan februari. Var länge i valet och kvalet om jag skulle åka dit över huvud taget.

Legobutiken i Mall of Scandinavia som öppnat igen alltså? (Tjuvtittade var du bor och gissar.) Är Pick & Build-väggen också öppen?

matgri

Citat från: Eriol skrivet 09 maj 2020 kl. 23:24
Citat från: matgri skrivet 09 maj 2020 kl. 20:54
Det blev detta bygge. Det var väldigt glest med folk i Legobutiken idag. Bara jag och grabben samt två anställda. I och för sig ganska bra med tanke på läget. Första gången jag varit där sedan februari. Var länge i valet och kvalet om jag skulle åka dit över huvud taget.

Legobutiken i Mall of Scandinavia som öppnat igen alltså? (Tjuvtittade var du bor och gissar.) Är Pick & Build-väggen också öppen?

Japp. Det var Mall of Scandinavis. PaB-väggen är inte öppen och det kommer nog dröja innan den öppnar.
Fick ett litet oroande svar att de får se hur det kommer bli med väggen. Lät nästan som om de kanske inte kommer att ha den framöver. Hoppas verkligen att den kommer tillbaka så småningom.

CopMike

Jag är Groot (översatt - trevligt bygge)!

Magnus den store

Byggde mina första Cmf 20. Lite tråkigt att vikingens pris stuckit iväg, och att AIK-riddaren inte är långt efter.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

ColA

Citat från: Magnus den store skrivet 11 maj 2020 kl. 16:17
Byggde mina första Cmf 20. Lite tråkigt att vikingens pris stuckit iväg, och att AIK-riddaren inte är långt efter.

Underbart när en Göteborgare nämner Sveriges finaste lag i Lego sammanhang :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.