Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

Citat från: stigge72 skrivet 09 juli 2012 kl. 16:00
för 99 kronor, kändes lite lagom. ;)
Lagom men inte billigt. Netto tog 79 sek för ett par veckor sedan.

Själv har jag införskaffat samtliga CMF GB Olympics Team för €51 inkl frakt. Dyrt men vad gör man?
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

tonni219

Köpte en på Schiphol till äldste sonen. Vad gör man inte för att stilla ens dåliga samvete när man har varit borta från famlijen i en vecka pga. tjänsteresa... :-[

Tie Fighter


Skafte

Hämtade en STOR låda från Hiko idag. Alla SW-sommarseten utom Jabba's Palace och Skiffen, som var slut. Plus lite extra bra att ha...

micke

Samtliga Minifigs OS edition samt ny låda
3 st
1 st Hulk figure
1 st Kingdoms Chess
samt lite diverse
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

mechamike

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 06 juli 2012 kl. 11:00
Kanske ni kan hålla er i PM eller Studbringer-tråden istället?

Instämmer.. Tråden rensad på en massa inlägg som lika gärna skulle kunna tagits via PM. >:(
Det är ett forum ingen chattkanal *host host  ;)

Mvh Swebrick Moderator team
?

Merkurius

En hög nya vita bricks och lite annat för att få klart ett 7730. Från en tjeck som skickar brev som rek, vilket gör mig livrädd för att jag fått fartböter eller nåt..
Panem et solanum habemus. Quid nobis male evenire potest?

Jesperallen

Blev 1200 BLEY-klossar. Vill kunna fortaätta på ett porttorn som stått påbörjat länge.

Gray

Beställde Attack on Weathertop och Saesee Tiin's Starfighter från spanska Amazon. Med frakt och allt inräknat gick det på ca 800:- vilket är ca 36% billigare än settens ordinarie pris i Sverige (749:- respektive 499:-). Mycket nöjd med det!

Tobbe Arnesson

Citat från: Merkurius skrivet 13 juli 2012 kl. 23:30
En hög nya vita bricks och lite annat för att få klart ett 7730. Från en tjeck som skickar brev som rek, vilket gör mig livrädd för att jag fått fartböter eller nåt..

Hehe, man vänjer sig. Annars är ett ångestdämpande "knep" att köra lagligt.  ;D
Blogg: Robotkampen

Magnus den store

För regeringens räkning har jag köpt:
1 låda, 1 låda, 1 låda och 2 lådor.

Tyvärr får jag inte plocka russinen ur kakan men jag är väldigt lockad att byta ut några påsar.

För egen del köpte jag 2 stycken .
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

janimakaj

slängde iväg en bl-order så en kan få lite akuta delar till projektet som ska va klart innan utställningen i oktober :P
Unless you try, you will not know if it works! ;)

bjomark77

Hämtade ut som jag köpt på Tradera. Och hämtade även mina LinBulkbitar idag.

TrickBrick

#3013
Beställde för några dagar sen från s@h en & en då fick jag en på köpet. Lite lustigt va det att de två små kom idag och den stora kommer att komma själv lite senare då den va restad. Kanske inte jätte smidigt men men.

Svartkrut

Idag var jag till Brixit och hämtade 7346 strandhuset och HPboken Characters of the Magical world som jag beställt. På vägen hem stannade vi på Coop Forum för att handla lite mat och då följde det med en 4181 Isla de la Muerta för 99:-.  ;D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.