Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Carl T

Jag lade just en beställning på två Town Hall. :)
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Myko

Citat från: Carl T skrivet 01 mars 2012 kl. 01:07
Jag lade just en beställning på två Town Hall. :)

Tack för påminnelsen! :)

SuperMario

Ojoj, här går det undan och pengar försvinner...  ::)

Det blev visst tre stycken , varav en är till mig. Det följde mig några saker som var på rea samt PAB.

Magnus den store

#2599
Citat från: Carl T skrivet 01 mars 2012 kl. 01:07
Jag lade just en beställning på två Town Hall. :)
Just ja! Det måste jag beställa nu.

Tillägg: Det blev två för mig med. Hade bara tänkt köpa en men när jag såg att Town Hall är billigare än vad jag trodde den skulle vara slog jag till med två. Därmed har jag överskridit mars månads budget redan. Det är långt kvar till april.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Kwagge


bileam

Beställde INTE något Town Hall, men 2 st BL beställningar.  ;) Dags för Emerald Night att få fler vagnar...

Barbaroux

Jag kunde inte heller låta bli. Ett Town Hall beställt samt lite från PaB.

tellblom

Oj det blev visst några Town Hall för mig med :)   
Frågar är om det är felprissatt som många set varit förut, eller om de tänkt sälja de så här billigt

/Martin

bileam

Citat från: tellblom skrivet 01 mars 2012 kl. 07:21
Oj det blev visst några Town Hall för mig med :)   
Frågar är om det är felprissatt som många set varit förut, eller om de tänkt sälja de så här billigt

/Martin
Från en annan tråd:
Citat från: studbringer skrivet 29 februari 2012 kl. 15:54
... kan droppa att jag redan pratat med Lego och det priset stämmer av nån konstig anledning, påpekade att det kanske var felskrivet men då sa hon att det uppskattas oerhört om det hade blivit ett misstag men så va inte fallet denna gång ;D

tellblom


Anna

2 beställda plus lite pab och rea. Trevligt att vi fick billigare än resten av europa för engångs skull.

/Anna

shutter

Såg att Pixmania säljer Grand Empirio för drygt 1400 kr så jag hoppas på att priset på Town Hall håller i sig. Jag önskar mig båda men har haft sjukt mycket räkningar denna perioden så...

Men för att gå On-topic. Jag har köpt en del sista veckorna som ni också kan se i diverse trådar;
Blixten med lastbilen Mac
Y-wing Fighter
2 st Endor  trooper battlepack
Ewok Attack
Ninjago bakhållet
City tankbil
3 st Basic Brick á 650 pcs.
Duplo Nalle Puh samt annat kul till syrrans båda barn blev det också
samt diverse P@B till mina MOCs och en (till) PF tågmotor och IR-mottagare.

Full fart framåt. Kör så det ryker! :D

Duchessa

Jag är i samma sits som shutter: jag är sugen på Town hall, men har inte Grand Emporium. Jag tänkte skaffa de modulära husen i åldersordning, och har (snart) alla fram t o m Fire Brigade. Då borde GE komma före Town Hall, med Pet Shop däremellan. Pixmania tar 1280 för GE + frakten på en dryg hundring.

För övrigt har jag senaste veckan fått hem en del SW minis: , och . Jag har en extra av 30057 om nån behöver en sån. Jag har också köpt Battle of Alamut på rea för en femhundring, tillsammans med ett Ninjagoset och ett PQ-set som jag ska ge bort.

Nu väntar jag ivrigt på att det ska komma upp en månad (eller en vecka) när det inte dyker upp några legofynd som sabbar min budget....  ::)

Anna

Citat från: Duchessa skrivet 01 mars 2012 kl. 11:05
Jag är i samma sits som shutter: jag är sugen på Town hall, men har inte Grand Emporium. Jag tänkte skaffa de modulära husen i åldersordning, och har (snart) alla fram t o m Fire Brigade. Då borde GE komma före Town Hall, med Pet Shop däremellan. Pixmania tar 1280 för GE + frakten på en dryg hundring.

För övrigt har jag senaste veckan fått hem en del SW minis: , och . Jag har en extra av 30057 om nån behöver en sån. Jag har också köpt Battle of Alamut på rea för en femhundring, tillsammans med ett Ninjagoset och ett PQ-set som jag ska ge bort.

Nu väntar jag ivrigt på att det ska komma upp en månad (eller en vecka) när det inte dyker upp några legofynd som sabbar min budget....  ::)

Jag kan tipsa om att webhallen säljer GE för 1349, frakten borde väll bli billigare än Pixmania.

/Anna

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.