Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

:::::::

Eller ge fan i att öppna dom för det lär ju inte bli någe mer Lone Ranger film (var ju jävla dynga)
och kanske tjäna en hacka.

Risgrynsgrot

I en lokal leksaksaffär hittade jag idag en för 900 kr. Det är nog något jag skulle kalla ett fynd.  ;D

Mitt första LEGO-piratskepp någonsin!

BeardedNerd

Jag köpte Dol Guldur Ambush och den röda samurajroboten (70500) på Lego Center (HB Adventure) i Skellefteå. Lyckligtvis hade Pet Shop sålts under julen så jag slapp våndas över det.

Eigenbrötler

Bagerier och bagerier... Det börjar bli några st nu..
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Magnus den store

Var tillbaka på BL efter säkert två månaders torka. Det är svårare och svårare att hitta butiker som har flera saker på min inköpslista och till rätt pris, men idag har jag fått tag i lite torsos och sköldar på LotR-temat. Har även bulkat lite huvudbonader och massor med tiles, så snart kan jag övertäcka ytterligare 2600 kvadratstuds.

Citat från: ::::::: skrivet 26 december 2013 kl. 20:54
Magnusdenstore: Jo tänkte utöka armen lite. Har ett 20tal av den gamla sorten och blir sjysst att ha lite olika uniform till typ artilleri och kavalleri.

Visa gärna upp vad du har i Armé-tråden.
http://www.swebrick.se/index.php?topic=2331.0

Citat från: dalle skrivet 26 december 2013 kl. 21:28
Ett förslag är att skapa en Lone Ranger armé.
Not so lone ranger army.  ::)
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!


Brickchaser

Har anslutit mig till skaran som köpt bagerier .
Rusta Skellefteå hade 3st, köpte 2 av dom.

Eigenbrötler

ännu ett bageri, samt kokoriko, minotaurus, pirate plank, samt 4st slave 1. totalt 414:- :) en bra affär tycker jag.


men det jag är mest nöjd över är :)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

oscarswe


Eigenbrötler

#4119
Rusta :) förutom som jag köpte via nätet
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

oscarswe

när ca för ja ringde rusta förut då fans det inga kvar i hela sverige sa dom lol

Eigenbrötler

Citat från: oscarswe skrivet 02 januari 2014 kl. 18:00
när ca för ja ringde rusta förut då fans det inga kvar i hela sverige sa dom lol

ca kl 13 i skövde, när jag gick därifrån fanns ca 10-15 bagerier kvar.
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Record

Citat från: Eigenbrötler skrivet 02 januari 2014 kl. 18:14
Citat från: oscarswe skrivet 02 januari 2014 kl. 18:00
när ca för ja ringde rusta förut då fans det inga kvar i hela sverige sa dom lol

ca kl 13 i skövde, när jag gick därifrån fanns ca 10-15 bagerier kvar.

Det var ju skapligt, själv var jag in på rusta både i Borlänge och Ludvika i söndags, det var kliniskt rent på lego i Ludvika, och endast några spel kvar i Borlänge. På barnens hus hade dom kanske 30-50 st SW kalender från 2012 för 99:-, köpte ett par i ren tröst :-[
Friskt satsat, hälften vunnet..

beguiristain

Ojoj. Kunde inte hålla mig. Beställde från Legoshopen.

Annika

Var på legoshop i dk idag. Köpte med mig parisian 10243 samt några minipåsar av nya serien lego movie, ett par påsar lego friends pingvin samt tigern och lemonadståndet.
Och en stor pick a brick :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.