Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge

Citat från: boba johan skrivet 02 november 2012 kl. 15:36
Hamleys kör 50% via facebook på
  City brandstation
Republic frigate
City harbour

Finns även på det "blå torget" på Emporia...

Erik

Massvis med gratis polybags på ToysRUs:

Friends (med orangea fisken), City och Ninjago .

Bara att plocka, åtminstone i Karlstad  :)

blitz

Kom precis hem från Sagoland i Linköping med ett stort leende. De har Fire Brigade för 999 kr :D Det fanns en hel det kvar när jag gick.

bileam

Citat från: blitz skrivet 04 november 2012 kl. 13:33
Kom precis hem från Sagoland i Linköping med ett stort leende. De har Fire Brigade för 999 kr :D Det fanns en hel det kvar när jag gick.
Och hur många hade du med dig hem?  ;)


Johan J

Helsingborg, Leklust

Gruvan 399 kr
Friends Ridläger/hus  699 kr
Gott om bägge.

Förra katalogerbjudandet:
Brandstationen  399 kr  gäller fortfarande, fanns ca 10 st idag 10/11.

Även många SW med extrapris, som jag dock inte har kolla på. Har katalogen här om någon vill kolla pris via PM för att slippa köra in till "stan" i onödan.
LEGO är skoj.

mryxmannen

Tänkte bara nämna att denna Bricklink affär har erbjudanden fram tills jul varje Tisdag.

Denna vecka är det Star wars som gäller. Väldigt bra priser tycker jag, dock tillkommer frakt.

http://www.bricklink.com/store.asp?p=ffcars
Min affär på Bricklink heter "When dreams come true".

Johan J

Apopå Leklust så är det tydligen en kedja. Jag har inte reflekterat över butikslistan i katalogen eftersom jag inte får reklam i brevlådan. Det finns många butiker såg jag igår. Helsingborgsbutiken hette Barnens hus förr, så jag trodde bara de bytt namn.
www.leklust.se

Även om de generellt är väldigt billiga jämfört med ToysRUs, BR, COOP och Maxi som är de jag kan jämföra med här i Helsingborg (samt givetvis Lego.shop), så upptäckte jag idag att de måste tjäna pengar nånstans.
Leklust 149 kr, Ica Maxi 99 kr. Verkar vara standardpriser på bägge.

Så, det blir en retur till Leklust, och uppdatering av min var-är-det-billigast lista.
LEGO är skoj.

:::::::

Leklust är en "kedja" med oberoende butiker. Zettelunds i Västerås t.ex.
Det som stod ut i reklambladet med julkampanjpriser var väl.
för 399:-

ByggareDan

Hej allihopa!

Här kommer mitt första inlägg  :D

På Åhlens butiken inne i Gränby köpcentrum i Uppsala har dom samlarfigurerna serie 5 (en halv "låda" kvar) och gömd bakom den en "låda" från serie 6.
Har för mig att priset är 29kr.

/Dan

o0ger

Citat från: Jerry skrivet 13 november 2012 kl. 21:37
Leklust är en "kedja" med oberoende butiker. Zettelunds i Västerås t.ex.
Det som stod ut i reklambladet med julkampanjpriser var väl.
för 399:-

Aha, det visste jag inte! Då blir det till att åka ner på stan och köpa en gruva på Zetterlunds!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Prinsessan Fiona

Om det är någon som ännu inte hunnit köpa Legos kalendrar kan jag tipsa om att man som besökare på www.familjeliv.se kan få ett bra pris hos Webbhallen:

City 169:-
Friends 169:-
Star Wars 229:-

Annonsen finns i högerspalten, men det kan krävas en del uppdateringar innan den dyker upp. För mig tog det extra lång tid då jag först tvingades lista ut var jag sett ovanstående priser då jag när jag gick direkt till Webbhallens sida fick upp helt andra.

cesaer

www.klossbutiken.se , minifigs serie 2 .... 10kr/styck..

Använd kod; ffnb22 - så blir de fraktfritt med!

happy shoping!

Ozp

Citat från: cesaer skrivet 15 november 2012 kl. 09:22
www.klossbutiken.se , minifigs serie 2 .... 10kr/styck..

Använd kod; ffnb22 - så blir de fraktfritt med!

happy shoping!

Det var lite lurigt att hitta. Fanns inte under Minifigurer men hittade det till höger under "Poppis just nu".
Priset gäller om man handlar annat och max tre st.

cesaer

ah! För mig dök de upp precis innan jag skulle " godkänna order" .... Kanske de har en logik i systemet som ploppar upp vissa saker vid vissa ordersummor.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.