Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

bileam

I Allum-bladet (köpcentum i Partille utanför Göteborg) står det att de har kvällsöppet på torsdag kl 20 till 22.00. Under denna tiden annoserar BR att de har 25 procent rabatt på hela sortimentet (förutom maskinvara till mulitmedier). I och för sig står det i annonsen att det gäller fredag den 25 oktober, men då är det ju inte öppet...

Gäller medlemmar i BR-Club.

tonni219

Är det nån i Linköpingstrakten som varit ut till Citygross i Mantorp och kollat lego?

Dieter_A

Citat från: bileam skrivet 23 oktober 2012 kl. 07:51
I Allum-bladet (köpcentum i Partille utanför Göteborg) står det att de har kvällsöppet på torsdag kl 20 till 22.00. Under denna tiden annoserar BR att de har 25 procent rabatt på hela sortimentet (förutom maskinvara till mulitmedier). I och för sig står det i annonsen att det gäller fredag den 25 oktober, men då är det ju inte öppet...

Gäller medlemmar i BR-Club.
Vet någon om det gäller fler BR? Kan man bli medlem i BR snabbt?

bileam

Citat från: Dieter_A skrivet 23 oktober 2012 kl. 12:03
Citat från: bileam skrivet 23 oktober 2012 kl. 07:51
I Allum-bladet (köpcentum i Partille utanför Göteborg) står det att de har kvällsöppet på torsdag kl 20 till 22.00. Under denna tiden annoserar BR att de har 25 procent rabatt på hela sortimentet (förutom maskinvara till mulitmedier). I och för sig står det i annonsen att det gäller fredag den 25 oktober, men då är det ju inte öppet...

Gäller medlemmar i BR-Club.
Vet någon om det gäller fler BR? Kan man bli medlem i BR snabbt?
Jag VET ju inte, men det verkar som just Allum har kvällsshopping denna kväll, och att då detta erbjudande gäller. Så jag skulle inte tro att det gäller i övriga BR.

Kwagge

Citat från: knalltoss skrivet 19 oktober 2012 kl. 08:56
Emporia öppnar i Malmö nästa vecka.
Hamleys ska ha en butik där och de har 25% på allt under öppningshelgen 25-28okt.

Då har jag varit och kollat in denna butik... Stor fin Lego avdelning. Ord priser precis som för väntat. Det ända som var utan för det ordinarie sortimentet var Volkswagen T1 Camper Van, 1099kr minus de 25% som är just nu!


Kwagge

Även Eko hallen kör med 50% på sitt Lego (Samma ägare som City Gross), tror det finns typ tre butiker kvar i landet...

Reklamen kom igår, var där idag vid 12.30 och nästan helt tom på hyllorna! PINSAMT! Kör man sådan reklam så ska där vara Lego hemma! Dags att de lär av Bilka rean, 20-30 pall platser EXTRA på torgen spräng fyllda med Lego!

Record

Citat från: Kwagge skrivet 23 oktober 2012 kl. 19:39
Även Eko hallen kör med 50% på sitt Lego (Samma ägare som City Gross), tror det finns typ tre butiker kvar i landet...

Reklamen kom igår, var där idag vid 12.30 och nästan helt tom på hyllorna! PINSAMT! Kör man sådan reklam så ska där vara Lego hemma! Dags att de lär av Bilka rean, 20-30 pall platser EXTRA på torgen spräng fyllda med Lego!

Då gör dom väl själ för namnet ::)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Legebarn

Citat från: Kwagge skrivet 23 oktober 2012 kl. 19:39
Även Eko hallen kör med 50% på sitt Lego (Samma ägare som City Gross), tror det finns typ tre butiker kvar i landet...

Reklamen kom igår, var där idag vid 12.30 och nästan helt tom på hyllorna! PINSAMT! Kör man sådan reklam så ska där vara Lego hemma! Dags att de lär av Bilka rean, 20-30 pall platser EXTRA på torgen spräng fyllda med Lego!

Var du i Malmö eller Fjälkinge Kwagge? I fjälkinge brukar dom ha en %(&?/& massa Lego så jag skulle bli förvånad om det var tomt där.

Kwagge

Citat från: Legebarn skrivet 23 oktober 2012 kl. 21:13
Citat från: Kwagge skrivet 23 oktober 2012 kl. 19:39
Även Eko hallen kör med 50% på sitt Lego (Samma ägare som City Gross), tror det finns typ tre butiker kvar i landet...

Reklamen kom igår, var där idag vid 12.30 och nästan helt tom på hyllorna! PINSAMT! Kör man sådan reklam så ska där vara Lego hemma! Dags att de lär av Bilka rean, 20-30 pall platser EXTRA på torgen spräng fyllda med Lego!

Var du i Malmö eller Fjälkinge Kwagge? I fjälkinge brukar dom ha en %(&?/& massa Lego så jag skulle bli förvånad om det var tomt där.

Malmö.... Kan tänka mig att det är så där. Grymt stor försäljning i den enheten. Fanns ju tankar att göra City gross av den...  En riktig kassa ko för Bergendahls...

boba johan

Såg att Lekia på Väla centrum har 25% på allt Lego 25-28 okt. Vet inte hur utbudet är där.

o0ger

Var på City Gross i Västerås idag. 50% på allt lego förutom adventskalendrarna.

Fanns inte jättemycket. Det fanns vissa små och medelstora set från City, Ninjago, Creator, Star Wars och Hero Factory. En massa spel fanns också. Inga stora set.

Köpte på mig en del Creator och Star Wars, mest för bitarnas skull. Och ett spel, kanske blir en bra julklapp.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Roger Brickjet

Citat från: boba johan skrivet 25 oktober 2012 kl. 14:52
Såg att Lekia på Väla centrum har 25% på allt Lego 25-28 okt. Vet inte hur utbudet är där.
Vet inte om det är så hos alla men på Lekia Globen gällde det bara City, SW, Ninjago & Duplo.

Barbaroux

Lekhuset i Norrköping har 25% rabatt på alla leksaker i morgon lördag. Kan tillägga att de har en bra legoavdelning. Det kanske finns någon i regionen som inte är i Göteborg?

shiftaltcmd

25% på Toysrus under lördag även internetbutiken om jag fattade rätt

Illuwatar

Nu har även jag varit på City Gross ute i Länna. 50% även där men det var väldigt tomt på hyllorna. Mest små City-set, några olika SW battle-packs och en hel del planeter. Duplo fanns också samt förvaringsboxar till 50%. Men min lycka var med mig - en ensam stod mitt i allt och bad om att få följa med mig hem... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.