Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge

Åhlens i Stockholm City har 30% på en del Super Heroes set o SW.

Guldklimpen är tre stycken Batman Grottan med en 30% lapp på sig... 2999kr innan..

BeardedNerd

På Kommersen Loppmarknad i Göteborg finns för ca 400 kr om nån är ute efter färjor.

Bulken

Fick e-post från TRU angående "Rea på STAR WARS-produkter 50%" med bland annat LEGO-loggan på bild.

Någon som sonderat terrängen? Gäller endast i butik tom. 28 aug.

Lordflintstone

Ninjago grotta
70596 650kr på ica hemma butiken.

Kwagge


Jugge

Lego shoppen har 50% nu på sina set under sales and deals

https://shop.lego.com/en-SE/Sales-And-Deals-Sets


zoldamir

eBrix säljer Serie 17-påsar för 24 kr, vilket jag tror är billigast i Sverige av de stora butikerna just nu?

https://ebrix.se/lego-minifigurer/minifigurer-serie-17-ny/lego-minifigurer-serie-17-71018/

Skafte

Citat från: Jugge skrivet 12 juli 2017 kl. 09:53
Lego shoppen har 50% nu på sina set under sales and deals

https://shop.lego.com/en-SE/Sales-And-Deals-Sets

Tack för tipset! Beställde ett gäng Easter Egg Hunt till. Några godingar i inv-listan där!

drdoddo

Citat från: Skafte skrivet 12 juli 2017 kl. 12:45
Citat från: Jugge skrivet 12 juli 2017 kl. 09:53
Lego shoppen har 50% nu på sina set under sales and deals

https://shop.lego.com/en-SE/Sales-And-Deals-Sets

Tack för tipset! Beställde ett gäng Easter Egg Hunt till. Några godingar i inv-listan där!
Den fanns på rea i MoS också, tror d va samma pris.

Jugge

Nackdelen med MoS när dom har rea är att dom slänger på en stor jäkla prislapp på kartongen som man inte kan ta bort utan att skada kartongen :/

mortil

Citat från: Jugge skrivet 12 juli 2017 kl. 22:57
Nackdelen med MoS när dom har rea är att dom slänger på en stor jäkla prislapp på kartongen som man inte kan ta bort utan att skada kartongen :/

testat ånga ?
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

Jugge

Citat från: mortil skrivet 12 juli 2017 kl. 23:01
Citat från: Jugge skrivet 12 juli 2017 kl. 22:57
Nackdelen med MoS när dom har rea är att dom slänger på en stor jäkla prislapp på kartongen som man inte kan ta bort utan att skada kartongen :/

testat ånga ?

Tanken har slagit mig, får försöka göra det. Får testa på ett sånt där litet set som man inte kissar på sig om det skulle gå sönder :)

mortil

Citat från: Jugge skrivet 12 juli 2017 kl. 23:08
Citat från: mortil skrivet 12 juli 2017 kl. 23:01
Citat från: Jugge skrivet 12 juli 2017 kl. 22:57
Nackdelen med MoS när dom har rea är att dom slänger på en stor jäkla prislapp på kartongen som man inte kan ta bort utan att skada kartongen :/

testat ånga ?

Tanken har slagit mig, får försöka göra det. Får testa på ett sånt där litet set som man inte kissar på sig om det skulle gå sönder :)

låter klokt. :) 

jag brukade ta bort klisterlappar på pappkartonger förr men då brukade jag koka vatten och ställa kartongen över grytan sen så det fick ånga upp de funkade bra.
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

Magnusengstrom

Citat från: mortil skrivet 12 juli 2017 kl. 23:15
Citat från: Jugge skrivet 12 juli 2017 kl. 23:08
Citat från: mortil skrivet 12 juli 2017 kl. 23:01
Citat från: Jugge skrivet 12 juli 2017 kl. 22:57
Nackdelen med MoS när dom har rea är att dom slänger på en stor jäkla prislapp på kartongen som man inte kan ta bort utan att skada kartongen :/

testat ånga ?

Tanken har slagit mig, får försöka göra det. Får testa på ett sånt där litet set som man inte kissar på sig om det skulle gå sönder :)

låter klokt. :) 

jag brukade ta bort klisterlappar på pappkartonger förr men då brukade jag koka vatten och ställa kartongen över grytan sen så det fick ånga upp de funkade bra.

Hårfön fungerar också.
En leksaksaffär här har en vid kassan.

Odidoma

Åhléns City. 500kr

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.