Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

mssm

Citat från: lindyhep skrivet 25 december 2016 kl. 19:42
Fast det verkade inte vara myclet som fanns alls på icahemma. Och allt jag tyckte var intressant kollade jag deras butikssaldo på och inget fanns i närheten av mig av det heller.

En hel del fanns i lager imorse, men det verkar ha sagt slurp under dagen. Enda prisvärda som är kvar är .

pehter aka ibbe

Citat från: lindyhep skrivet 25 december 2016 kl. 19:42
Fast det verkade inte vara myclet som fanns alls på icahemma. Och allt jag tyckte var intressant kollade jag deras butikssaldo på och inget fanns i närheten av mig av det heller.

Det kan nog ha tagit slut snabbt för ett av seten hann ta slut innan beställningen var ivägklickad, jag som bara skulle ha ett par ljusslingor ;D
Instruktioner till en del av mina byggen.   Flickr


Gideon

Citat från: Kwagge skrivet 26 december 2016 kl. 10:24
Lego har en liten rea..
Tack för tipset!
Pirat-battlepacket, jag menar schacket, var visst med på rean också. Visste inte ens att det fortfarande såldes :)

Kwagge

Citat från: Gideon skrivet 26 december 2016 kl. 12:37
Citat från: Kwagge skrivet 26 december 2016 kl. 10:24
Lego har en liten rea..
Tack för tipset!
Pirat-battlepacket, jag menar schacket, var visst med på rean också. Visste inte ens att det fortfarande såldes :)

Är väl sista dagen med dubbla VIP poäng med

Jimpen

Oh....vill verkligen beställa två "pirat-battlepacks"....

Sky

Min order med två Pirate Chess blev just "cancelled" eftersom jag redan köpt fler än två till ett dyrare pris tidigare.

Surt sa räven, det verkar annars vara ett av det bästa seten för att få bitar i riktigt användbara färger även till det "vanliga" -20% priset de har kört med de senaste månaderna.

Aja jag fick tre stycken 40223 Snowglobes med de sex stycken Pirate Chess jag redan köpt så priset var nog jämförbart.


Jag passade på att köpa ett par Sith Infiltrator och ett par av de nedsatta Creative Box, med dubbla VIP points och 30% rabatt så var priset riktigt skapligt.

Jimpen


MartinAberg


Skafte

#4929
Det skall gälla på alla varuhus. Det är 50% på:








Sky

Citat från: Skafte skrivet 30 december 2016 kl. 10:50
Det skall gälla på alla varuhus. Det är 50% på:


På ÖoB i Linköping (Tornby) så kände de inte till denna kampanj alls och de hade heller inte det set som jag var sugen på.

"Creative Building Set 10702" som med rabatten får ett bitpris på ca 25öre har en hel del användbart så jag hade plockat upp ett gäng om de hade funnits.

mortil

Citat från: Sky skrivet 30 december 2016 kl. 13:21
Citat från: Skafte skrivet 30 december 2016 kl. 10:50
Det skall gälla på alla varuhus. Det är 50% på:


På ÖoB i Linköping (Tornby) så kände de inte till denna kampanj alls och de hade heller inte det set som jag var sugen på.

"Creative Building Set 10702" som med rabatten får ett bitpris på ca 25öre har en hel del användbart så jag hade plockat upp ett gäng om de hade funnits.

Jag ska nog innåt ÖoB Jönköping idag.  om jag hinner förbi ska jag kolla om dom har åt dig?
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

Sky

#4932
Citat från: mortil skrivet 30 december 2016 kl. 13:37
Jag ska nog innåt ÖoB Jönköping idag.  om jag hinner förbi ska jag kolla om dom har åt dig?


Nej det är lugnt, det är inte något jag egentligen behöver nu utan mest nåt jag skulle plockat upp på grund av oslagbart bitpris och det kommer flera chanser.  Det här är andra gången på kort tid jag ser just denna "Creative Buiding Set" säljas med 50% rabatt.

Men tack för erbjudandet!

Chicke

Citat från: MartinAberg skrivet 30 december 2016 kl. 10:39
Citat från: Jimpen skrivet 30 december 2016 kl. 10:11
ÖoB har rea på vissa set just nu.
Någon speciell ÖoB eller alla?
Öob i Västerås hade rabatten iallafall. De kände dock inte till kampanjen och det fanns inga skyltar vid hyllorna men 50% drogs automatiskt av i kassan :)

Sky

Jag kände att jag behövde röra på mig lite och jag passade på att gå förbi Linköpings andra ÖoB (Centrum). Där hade de enligt hyllmärkningen haft ett par av de prissänkta seten men de var slutsålda.


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.