Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Studley Heinsbergen

för dryga tusenlappen inklusive frakt hos tyska Amazon. Kanske inte det mest prisvärda setet, men väl en bra inkörsport för någon intet ont anande närstående.

https://www.amazon.de/gp/product/B00MOBNRY4


BeardedNerd

TRU har också 30% på Star Wars. Väldigt bra erbjudande om din butik har UCS TIE eller Slave 1. De listar också Y-Wing och Phantom på hemsidan men de lär inte hinna komma in i lager under helgen.

Hade varit ordentligt trevligt om TRU hade haft Death Star eller Ewok Village.

Peter S

Citat från: BeardedNerd skrivet 09 december 2016 kl. 11:28
TRU har också 30% på Star Wars. Väldigt bra erbjudande om din butik har UCS TIE eller Slave 1. De listar också Y-Wing och Phantom på hemsidan men de lär inte hinna komma in i lager under helgen.

Hade varit ordentligt trevligt om TRU hade haft Death Star eller Ewok Village.
Yes! Köpte UCS Tie i Uppsala trots att den inte fanns där enligt hemsidan...

mossarp

Köpte upp alla oöppnade Slave 1 de hade i lager på TRU i Malmö.
;D


dalle

Leklust kör Corner Deli för 199:- fram till jul.

Pekblom

Citat från: MartinAberg skrivet 11 december 2016 kl. 14:59
I dagen lucka tar Webhallen 1699:- för Skovelsgrävmaskinen
Väldigt många bra bitar för det priset!

MattiasKr

Citat från: dalle skrivet 11 december 2016 kl. 15:46
Leklust kör Corner Deli för 199:- fram till jul.

Någon som åker förbi Kungsbacka oc kan köpa loss två set åt mig?

Surf Green

ÖoB i Helsingborg hade en korg med set för 50% idag! Lite småaskar av Friends, Nexo Knights och City etc...

BeardedNerd

Citat från: Surf Green skrivet 11 december 2016 kl. 22:09
ÖoB i Helsingborg hade en korg med set för 50% idag! Lite småaskar av Friends, Nexo Knights och City etc...

Intressant, sånt brukar ju gälla för hela koncernen. Kanske även dags att kolla in Rusta och Dollarstore för eventuella julförsäljningar.

Risgrynsgrot

Rusta skulle inte ha något Lego den här julen - dom är missnöjda med föregående år då ett fåtal personer köpt på sig större delen av det legot dom fick in

Kwagge

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 12 december 2016 kl. 19:32
Rusta skulle inte ha något Lego den här julen - dom är missnöjda med föregående år då ett fåtal personer köpt på sig större delen av det legot dom fick in

haha

Skafte

Jag kollade Rusta häromdagen, de hade ett Riddarduploset, kanske för 299, nedsatt från 399.

Peter S

Citat från: Kwagge skrivet 12 december 2016 kl. 19:35
Citat från: Risgrynsgrot skrivet 12 december 2016 kl. 19:32
Rusta skulle inte ha något Lego den här julen - dom är missnöjda med föregående år då ett fåtal personer köpt på sig större delen av det legot dom fick in

haha
Och ändå väntade jag till de sänkte priset efter jul innan jag köpte spacesetet och ninjagodrakarna. Vad är de missnöjda med?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.