Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

byStfn

Citat från: Magnus den store skrivet 18 mars 2016 kl. 23:26
Finns det något set som är prisvärt på TRU imorgon? Jag har sju set på min köplista. Av dessa lär två knappast finnas på hyllorna imorgon. De andra fem är fortfarande billigare hos Webhallen, trots TRU:s rea.

De har ju 25% rabatt i helgen på allt Lego förutom Dimensions så något ska du nog kunna hitta, och de lite dyrare seten borde vara billigare än på Webhallen tycker jag.

Magnus den store

Citat från: byStfn skrivet 19 mars 2016 kl. 07:47
Citat från: Magnus den store skrivet 18 mars 2016 kl. 23:26
Finns det något set som är prisvärt på TRU imorgon? Jag har sju set på min köplista. Av dessa lär två knappast finnas på hyllorna imorgon. De andra fem är fortfarande billigare hos Webhallen, trots TRU:s rea.

De har ju 25% rabatt i helgen på allt Lego förutom Dimensions så något ska du nog kunna hitta, och de lite dyrare seten borde vara billigare än på Webhallen tycker jag.

Jo, det verkar som om set över 500 sek blir billigare, men av dyra set är det bara Ghostbuster hq och modulära banken som är intressant. Hittade till slut ett litet set som jag ska ha: Batman Gothman City Cycle Chase. Sparar hela 25 sek gentemot Webhallen. ;D Synd att TRU inte saluför Scooby-Doo.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Lordflintstone

Någon som vill att jag skall köpa något av dessa i morgon? Jag har swich.
Skicka p.m i så fall.
Stora set måste nog transporteras på annat sätt en posten om det skall bli prisvärt.

Risgrynsgrot

Leklust tidningen har kommit. Lite erbjudanden som vanligt.

Nexo Knights 249 kr

Star Wars 199 kr
Star Wars 249 kr
Star Wars 119 kr

Friends 249 kr
Friends 199 kr
Friends 279 kr

Disney Princess 299 kr

City 199 kr
City 249 kr


Skafte


Ashman

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 20 mars 2016 kl. 15:07
Leklust tidningen har kommit. Lite erbjudanden som vanligt.

Nexo Knights 249 kr


Denna kan jag starkt rekommendera och till det priset är den grymt prisvärd!

Bulken

#4521
50 procent på Coop Ingelsta i Norrköping. Gäller vissa varor, och de står inte bland bland övriga LEGOt.

Slog till på en First Order Transporter för 550 SEK.

Edit:
Fanns även
,
,
samt
för 125 SEK/st
för 225 SEK
för 175 SEK
för 175 SEK
för 100 SEK
för 200 SEK
för 50 SEK
för 175 SEK
för 90 SEK
för 200 SEK
mm.


mortil

Ica maxi jönköping hade 25% på lite större ninjago set och city brandkår sen va de nått mer
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Lordflintstone

50/70% rabbat på den fysiska lekmer butiken i infracity. Den lägger ner.
Kan någon för guds skull åka och köpa allt lego så köper vi som inte kan vara där det ni inte vill ha.

Peter S

Det var en riktig dagslända! Öppnade någon gång i höstas med buller och bång (och inbjudna bloggare som rapporterade om 50% på lego. När jag var där var det 30% på allt lego. Inget köp och inget återbesök. Dåligt urval också. Vågar vi gissa att de kört iväg allt lego till den andra butiken före rean och att de kört dit osäljbart mög istället?

andli

Har inte infracity butiken varit en outlet sen i höstas?
De två gånger jag varit där har det mestadels varit större set i ganska misshandlade kartonger, tycker det hela tiden verkar ha varit osäljbart "mög" som hamnat där.

Kanske tur att inte jobbet ligger kvar rakt över gatan från den butiken :)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Pekblom

Citat från: Lordflintstone skrivet 30 mars 2016 kl. 18:53
50/70% rabbat på den fysiska lekmer butiken i infracity. Den lägger ner.
Kan någon för guds skull åka och köpa allt lego så köper vi som inte kan vara där det ni inte vill ha.
Var där. Finns inge LEGO.

Lordflintstone

Citat från: Pekblom skrivet 31 mars 2016 kl. 10:09
Citat från: Lordflintstone skrivet 30 mars 2016 kl. 18:53
50/70% rabbat på den fysiska lekmer butiken i infracity. Den lägger ner.
Kan någon för guds skull åka och köpa allt lego så köper vi som inte kan vara där det ni inte vill ha.
Var där. Finns inge LEGO.
Tack!
Då var det som peter S trodde.
Man hade blivit knäckt om man missat detta.

Lordflintstone

#4529
Alibris regeringsgatan stockholm
Lite lego movie!
Inga rabbater men listpris på utgågna set.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.