Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

dalle

Idag börjar bokrean. Det finns lite legoböcker i den. Gick över gatan från jobbet till Drottninggatans bok o bild.  Där finns SW bildlexikon och Stora minifig guiden för 65 kr styck.

Z0rk

för 1999:- på lekmer.se, dålig koll på tåg så kanske inte är någon jättedeal?

carlmagnuso

Inte illa om man inte har dem redan  :)

Pekblom


dalle

För de som inte är i Halmstad i torsdag - söndag har Lekia i Uppsala c 40% rabatt på en del set

x_inteduplo_x

Citat från: dalle skrivet 25 februari 2016 kl. 05:55
För de som inte är i Halmstad i torsdag - söndag har Lekia i Uppsala c 40% rabatt på en del set
några andra Lekia som har rea?

BeardedNerd

I Östersund har Lekplaneten rejäl rea (30-50%) på utgående set. Själv plockade jag upp ett extra Lonely Mountain och så kunde jag äntligen göra slag i saken och köpa Sea Cow. Dessa var dock de sista på hyllorna.

b0D3N

Barnens Land i Piteå öppnar upp efter ombyggnationen i morgon fredag. De har 15st för 999:- enligt sin annons.

erik1107

Citat från: dalle skrivet 25 februari 2016 kl. 05:55
För de som inte är i Halmstad i torsdag - söndag har Lekia i Uppsala c 40% rabatt på en del set

Priserna efter rea:
149kr

179kr

Max en per kund. Inte jätteprisvärt

Z0rk

Citat från: Z0rk skrivet 24 februari 2016 kl. 16:21
för 1999:- på lekmer.se, dålig koll på tåg så kanske inte är någon jättedeal?

Detta sålde väl inte tillräckligt bra så nu har se sänkt det lite till 1949:-

pehter aka ibbe

, ,
19 kr/st på Webhallen, borde vara några kvar...
Instruktioner till en del av mina byggen.   Flickr

o0ger

BR börjar sälja Angry Birds nu. Det verkar vara ett exklusivt tema för BR, åtminstone just nu.

Det är 20% rabatt på Rivning i grisstaden till 13/3.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Byggare M

Fyndmagasinet i Varberg rear ut lite olika set. Själv köpte jag två stycken höghastighetståg 60051. Dessa kostade 699kr styck. Med varbergskortet fick jag dessutom ytterligare 100kr i rabatt.

Wolcker

I samband med legodagarna nästa helg är det 25% rabbat på TRU
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

andreaseldh

Dubbla bonuspoäng på LEGO Store just nu!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.