Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Det fick bli en CMF för 35 spänn också.  ::)

Peter

Citat från: Skafte skrivet 17 november 2015 kl. 08:51
Det fick bli en CMF för 35 spänn också.  ::)
Det var ju inte lätt att handla när det står "bevaka" på alla produkter, men jag hittade också till slut en CMF jag saknat.

Manne

För er som kör SW så finns slave1 igen på BR..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Frestr

Citat från: Bulken skrivet 12 november 2015 kl. 22:25
När jag väl lyckades "uppdatera" mitt BR-konto så kunde jag köpa hem en Brandstation för 412 SEK. Nedsatt till 549 och sedan 25% på det.

Närmast seriösa prismässigt är väl Webhallen på 699 SEK.

Aja, får se vad ungarna tycker om den - jag lär ju åka på att bygga upp den dock. Förutsatt att den dyker upp på posten...

Hur lyckades du få 25%? Nån kod eller nåt?

Manne

I samband att man gör sitt kort digitalt så får man ett mail med ,ett köp a 25% rabatt, en kod man ska använda dvs.. Gäller online och butik.

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Frestr

Har nu laddat ner appen och "gjort korten digitala"  om det var så du menade, men någon kod fick jag inte.

hersa

Är det i appen man gör korten "digitala"?

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Frestr skrivet 18 november 2015 kl. 13:48
Har nu laddat ner appen och "gjort korten digitala"  om det var så du menade, men någon kod fick jag inte.

För mig dröjde det ett dygn innan mejlet kom.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Roger Brickjet

Tvekar lite...den appen vill ju veta vad min fasters hund åt till middag i förra veckan! 25% känns lite billigt.

Bulken

Jag laddade inte ner någon app. Man fyllde i lite fler uppifter samt deltog i någon tävling. Exakt vad som triggade koden begrep jag aldrig.

Det är såklart bra att ha en slask-e-post-adress, även telefonnummer, vid sådan här tillfällen...

Etzel

Inget jättetips, men jag råkade se att dvs. 2013 års Friends-adventskalender fanns för 99 kr på ICA Banér på Östermalm i Stockholm. Fanns väl åtminstone 4-5 st.

Frestr

Tog bort appen nu, var faktiskt lite väl mycket den skulle ha tillgång till, hittade också på en tävling, får man se om det dyker upp nån kod :)

andreaseldh

Jag tror jag bara gick igenom uppdateringsprocessen halvvägs, men jag fick en kod ändå. Har skrivit till BR och frågat om det går att vara medlem om man inte har något smartphone, men jag har inte fått något svar ännu.

Frestr

Hittade rabattkoden nu, hade hamnat i nån mapp som heter socialt i gmail.

mossarp

#4214
Bara lite info ang BR-appen.
De kommer ta bort rabattklistermärkerna och de ersätts med appen.
Vill du fortsätta och få rabatt så måste du ha appen installerad sa de på BR i Borås.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.