Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge


shutter


Whatever

75053-1(the Ghost) Finns för 599:- på Liten blir stor i Örebro.

SvanteOlof

ordvits: studsmatta = 4186

Nikki

Citat från: darthmortar skrivet 17 maj 2015 kl. 19:10
För oss som är i London får man en gratis polybag tillsammans med Daily Mail 16-24 maj, i vissa butiker. Se http://www.dailymail.co.uk/home/prmts/article-3072160/FREE-LEGO-toys-starting-Mail-weekend.html

Tack för tipset! Jag har satt svärföräldrarna i arbete! De köper ju den tidningen i alla fall så det blir ingen större ansträngning för dem.

Vibora

Fall Scene polybag och Christmas Train polybag finns enligt uppgift för 40 kr/st på dollar store i Mantorp.

Muede

Citat från: Vibora skrivet 19 maj 2015 kl. 10:13
Fall Scene polybag och Christmas Train polybag finns enligt uppgift för 40 kr/st på dollar store i Mantorp.

Va?!
Var där förut idag och då struntade jag i att kolla in dollar store.
Trodde dom aldrig fick in lego...
/ Muede

Myko


jennie

De har funnits på alla (3) dollarstore jag har besökt den senaste månaden så de finns nog överallt (där de inte tagit slut. .). Prisvärda!

Dark_Link

Citat från: jennie skrivet 19 maj 2015 kl. 12:53
De har funnits på alla (3) dollarstore jag har besökt den senaste månaden så de finns nog överallt (där de inte tagit slut. .). Prisvärda!

Inte skövde enligt personalen.. :(

BeardedNerd

Citat från: Vibora skrivet 19 maj 2015 kl. 10:13
Fall Scene polybag och Christmas Train polybag finns enligt uppgift för 40 kr/st på dollar store i Mantorp.

Det finns tre stora lådor med dessa samt några armbandsur i Östersund.

darthmortar

Någon som har koll på vilka fler Dollarstore?
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Nirvana5

Tåget fanns på Dollarstore i Borlänge i Onsdags iallafall

sandpeople


dalle

Ica Maxi Gnista i Uppsala har 25 % på allt lego.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.