Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

mordatre

Citat från: malmen skrivet 12 december 2014 kl. 17:27
Citat från: mordatre skrivet 11 december 2014 kl. 22:42
Karlssons har tag 3 betala för 2 på allt lego från idag. Någon som vet hur deras utbud är? Tänkte på medelstora Star Wars set.
Nu har jag varit och rekat i Veddige, men jag var osäker på vad du menade med medelstora set så jag tog alla SW-set de hade. :-)

- inget pris
- 349

- 149
- 349
- 349
- 799

- 149
- 299
- 349
- 299
- 349
- 349
- 129
- 129
- 129
- 129
- 129
- 129
- 149
- 149
- 149
- 249
- 349
- 449
- 349

Utförlig rapport.  :)    Ingen Cantina eller Bwing då. Fullpris på allt verkar det som. Åker nog förbi där på söndag så man får kika in ändå.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Manne


Ica maxi lördag 20/12 , grävmaskintransport 4203 och heartlakes juicebar 41035, 199.50kr den dagen.
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

o0ger

Hej Manne och alla andra. Det finns ett jätteenkelt sätt att länka till minifigs, parts och sets på forumet.

När du har skrivit tex ett part-nr, så gör du helt enkelt så att du markerar numret, sen trycker du på den här knappen:


klart!

(i ditt fall skulle du trycka på knappen "set" istället)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Manne

Citat från: o0ger skrivet 15 december 2014 kl. 17:03
Hej Manne och alla andra. Det finns ett jätteenkelt sätt att länka till minifigs, parts och sets på forumet.

När du har skrivit tex ett part-nr, så gör du helt enkelt så att du markerar numret, sen trycker du på den här knappen:


klart!

Fanns inte på snabbsvar.. Så hoppade den funktionen just denna gång.
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

TorstenHorssten

Webhallen säljer LEGO Legends of Chima Krokodilernas Träskgömställe för 499 kr

"Aldrig lanserad i Sverige" stämmer det?

Länk till webhallen

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Ashman

Citat från: TorstenHorssten skrivet 15 december 2014 kl. 17:09
Webhallen säljer LEGO Legends of Chima Krokodilernas Träskgömställe för 499 kr

"Aldrig lanserad i Sverige" stämmer det?

Länk till webhallen
Den var riktigt häftig. Synd jag köpt julklappar till ungarna redan...
Har aldrig sett den förut och jag har läst genom oändligt med legokataloger med ungarna  :)

:::::::

TrU har haft den på hyllan i västerås till och från.
CitatWebhallen säljer LEGO Legends of Chima 70014  (Brickset)Krokodilernas Träskgömställe för 499 kr

"Aldrig lanserad i Sverige" stämmer det?

Kwagge

Citat från: TorstenHorssten skrivet 15 december 2014 kl. 17:09
Webhallen säljer LEGO Legends of Chima Krokodilernas Träskgömställe för 499 kr

"Aldrig lanserad i Sverige" stämmer det?

Länk till webhallen

BR har också haft den.. Utgick i augusti där.. Fanns i rea shopen på Legoland i Billund i somras..

Kwagge

Frozen är ju ute nu..

Maxi 399kr

BR 499kr (som medlem får man 20 märken så den är billigare än TrU.. )

TrU 499kr

Saldot i era maxi butiker kan ni kolla på nätet..


Lovlan

Såg att Leklust kommit ut med ett nytt reklamblad för 299:- och för 599:-! :)

Har fortfarande inte kommit iväg till Kungsbacka för att köpa Cykelshopen från förra bladet, står längst bak att det gäller tom 24/12 eller så längre lager räcker.
Nån som har erfarenhet om de brukar ha mycket på lager av grejerna? Är ju ändå 3-4 mil för att åka och kolla..

ByggareDan

Citat från: Lovlan skrivet 17 december 2014 kl. 00:25
Såg att Leklust kommit ut med ett nytt reklamblad för 299:- och för 599:-! :)

Har fortfarande inte kommit iväg till Kungsbacka för att köpa Cykelshopen från förra bladet, står längst bak att det gäller tom 24/12 eller så längre lager räcker.
Nån som har erfarenhet om de brukar ha mycket på lager av grejerna? Är ju ändå 3-4 mil för att åka och kolla..

Dom brukar ladda upp rejäla lager, men kan misstänka att det har nog gått åt en hel del så här inför jul.
Lättast måste nästan vara att ringa till dom och höra hur många dom har kvar eller om dom är slut.


/ByggareDan

o0ger

Citat från: Lovlan skrivet 17 december 2014 kl. 00:25
Såg att Leklust kommit ut med ett nytt reklamblad för 299:- och för 599:-! :)

Har fortfarande inte kommit iväg till Kungsbacka för att köpa Cykelshopen från förra bladet, står längst bak att det gäller tom 24/12 eller så längre lager räcker.
Nån som har erfarenhet om de brukar ha mycket på lager av grejerna? Är ju ändå 3-4 mil för att åka och kolla..
Jag var på Leklust i Västerås i lördags. De hade ett berg med LEGO. Cykelshopen såg jag dock inte till. Däremot massor av polisstationer och Friends.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

x_inteduplo_x

På Leklust i Södertälje hade dom fortfarande ganska många exemplar av Cykelshopen. Fett värt. Särskilt med Inkanokortet som ger ytterligare 15% rabatt.

Lovlan

Tack för svar!
Det blir nog en tripp ner i helgen ändå, har ändå lite mer julklappar och fixa. Så hoppas jag på det bästa :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.