Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Citat från: dalle skrivet 09 maj 2014 kl. 07:06
Club BR har 25% på allt LEGO som inte redan är nedsatt. Gäller 10 och 11 maj.

Jag kan inte logga in på Club BR sedan de gjorde om sin hemsida. Jag har pratat med deras kundtjänst. De är medvetna om felet men har ingen lösning. Det man får göra om ni andra har samma problem är att man får maila till kundtjänst efter man har slutfört sitt köp. Skicka med ordernummer och medlemsnummer så kommer de att registrera rabatten manuellt (och sparmärken).

Nån annan som har samma problem?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

BeardedNerd

Åhléns City har brandstationen från 2013 för 349 kr. Extremt billigt om man behöver en massa rött.

MartinAberg

Någon som vet om BRs rea gäller TV-spelen med?

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

ByggareDan

Fick Leklust's reklamblad i brevinkastet precis och deras jipposet denna gång var ("nya" Turtles)  Turtle van takedown för 349kr och Stephanies strandhus (Friends) för 249kr


/ByggareDan

Jaxne

Ica Maxi ska ha 25% rabatt på allt LEGO kommande vecka verkar det som.

marpe

Finns Minifigurserie 10 kvar i butik till bra pris? Jag behöver klämma fram en hög likadana gubbar.  :)

Bolle

Citat från: marpe skrivet 18 maj 2014 kl. 21:05
Finns Minifigurserie 10 kvar i butik till bra pris? Jag behöver klämma fram en hög likadana gubbar.  :)

Vad behöver du?

marpe

#2633
Jag hade tänkt att klämma fram 10-15 medusor. (Behöver främst hårdelen) Är det svårt att fortfarande hitta serie 10 till bra pris i butik?

Tillägg:
Beklagar att moderatorer felaktigt uppfattat detta som en fulannons. I själva verket vill jag ju ha tips av folk med koll på butikssortiment. :)

Myko

Kontakta gärna varandra via PM för köp och sälj-ärenden, tråden är till för tips om prisvärt Lego.

MVH, Swebrick moderator team

BeardedNerd

Citat från: Kristofer Jaxne skrivet 18 maj 2014 kl. 13:09
Ica Maxi ska ha 25% rabatt på allt LEGO kommande vecka verkar det som.

Hmmm, visst brukar Maxi ha 48x48-plattor i sortimentet?

Dark_Link

Citat från: BeardedNerd skrivet 19 maj 2014 kl. 09:44
Citat från: Kristofer Jaxne skrivet 18 maj 2014 kl. 13:09
Ica Maxi ska ha 25% rabatt på allt LEGO kommande vecka verkar det som.

Hmmm, visst brukar Maxi ha 48x48-plattor i sortimentet?

Ja. För att kolla kan du lägga till det i varukorgen på www.icahemma.se och sedan välja hämta i butik så ser du om varan finns i lager i butiken.

BrightMinds

#2637
BR-Leksaker i Täby Centrum inviger sin nya butik med 25% rabatt på alla Lego produkter lördagen den 31 maj. Gäller ej konsolspel.

oskbl

Citat från: BrightMinds skrivet 28 maj 2014 kl. 14:46
BR-Leksaker i Täby Centrum inviger sin nya butik med 25% rabatt på alla Lego produkter lördagen den 31 maj. Gäller ej konsolspel.

Hur brukar utbudet av lego vara på BR butiker i Stockholm? Min lokala BR butik i Linköping har inte så sort sortiment.


BrightMinds

Citat från: oskbl skrivet 30 maj 2014 kl. 10:45
Hur brukar utbudet av lego vara på BR butiker i Stockholm? Min lokala BR butik i Linköping har inte så sort sortiment.
Det variera ganska kraftigt mellan butiker men Täby brukar ha det mesta dock inte de exklusiva seten. I Häggvik och Sollentuna är det väldigt dåligt utbud, hoppas att den nya butiken i Kista blir lika bra som Täby.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.