Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

cptCalavera

Finns en nästan full låda på BR i Örebro.
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

krakfot

såg att de hade på Åhlens city för 249:- det är ju ett bra pris på denna låda.

MartinAberg

Denna får klassas som prisvärd.
för 399:-
Finns på GeKås Ullared.


clurax

conrad.se har skickat ut en rabattkod som ger 10 % på allt, och de har alltid fraktfritt över 1000 kr. Jag testade att lägga 2 st i korgen, och det landade på 988 kr (rabatten avdragen, fraktfritt gällde fortfarande för varuvärdet var över 1000).

Rabattkod: AV6A-66CB-Z7CP-YHU7
Rabattkoden gäller t.o.m. måndag 28/4 2014
p.s. Rabattkoden gäller tom. den 28 april 2014 hur många gånger du vill, så vidarebefordra den gärna till en vän som du tror kan ha nytta av den!
p.p.s. Inget minsta ordervärde!

malmen

Citat från: clurax skrivet 25 april 2014 kl. 20:42
conrad.se har skickat ut en rabattkod som ger 10 % på allt, och de har alltid fraktfritt över 1000 kr. Jag testade att lägga 2 st i korgen, och det landade på 988 kr (rabatten avdragen, fraktfritt gällde fortfarande för varuvärdet var över 1000).

Rabattkod: AV6A-66CB-Z7CP-YHU7
Rabattkoden gäller t.o.m. måndag 28/4 2014
p.s. Rabattkoden gäller tom. den 28 april 2014 hur många gånger du vill, så vidarebefordra den gärna till en vän som du tror kan ha nytta av den!
p.p.s. Inget minsta ordervärde!
Tack, nu fick jag äntligen tummen ur och köpte :) sen blev det en också av bara farten :P

ByggareDan

BR leksaker (iallafall gränby, Uppsala) hade Colby city för halva priset dvs 375kr.

/ByggareDan

nicklas_gbg

Ica Maxi i Allum i Partille har just nu 3 polybags till priset av två. Endast lego friends med "djurtema" kvar dock.

x_inteduplo_x

Boxextra i Nacka säljer 7347 för 336 kr. Setet innehåller 805 bitar så det är otroligt värt som partsset.

BeardedNerd

Citat från: krakfot skrivet 24 april 2014 kl. 12:59
såg att de hade på Åhlens city för 249:- det är ju ett bra pris på denna låda.

Finns fortfarande en trave kvar, plus en del av ett SW-dropship och den stora Technic-lastbilen. Annars verkar deras rea vara avklarad för den här gången. Jag går och hoppas på att de ska sänka priset på Castle-slottet.

swestar

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 29 april 2014 kl. 20:29
Boxextra i Nacka säljer 7347 för 336 kr. Setet innehåller 805 bitar så det är otroligt värt som partsset.
Blev 2st plus 2st Frakt tillkommer på 79:- Perfekta partset, Ute efter gula.röda.vita bitar. Tack för tipset  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Risgrynsgrot

Babyland.se har att man får en rabattkod när man anmäler sig till deras nyhetsbrev, 100 kr rabatt vid köp av 500 eller mer, ganska bra då de har okej priser och gratis frakt.  ;)

o0ger

Idag är det starwars-dagen! Men jag kan inte hitta några direkt fantastiska erbjudanden på LEGO i sverige.

Lekmer hade "3 för 2 på utvalda produkter", men det visade sig bara vara de där micro-racers.

Jag är ganska besviken måste jag säga. Är det nån som har hittat nåt bättre?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

humlan

Såg att TRU hade Black Gate () för 569:- och den finns i lager i min butik..

Men är det värt att köpa två för att bygga lång port ?
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

humlan

Blev ingen Black Gate, stod o klämde på kartongerna i butiken men tvekar..

De hade dessutom fått in i lager, vilket de inte haft tidigare, Palace Cinema () och Sopwith Camel (). Bägge är jag sugna på också, dock är de till ord. pris. Palace Cinema hade jag tänkt köpa denna månad för att få Darth Revan, men Lego blåste mig på det när jag var tvungen att köpa SW-logor för att få han. :P
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

dalle

Club BR har 25% på allt LEGO som inte redan är nedsatt. Gäller 10 och 11 maj.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.