LDD slutar supporteras /utvecklas.

Startat av mechamike, 20 januari 2016 kl. 07:44

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Tanja är ärlig och rak mot oss på ett sätt som jag inte stött på ofta bland stora företag. Hon skickade ett personligt brev till oss Ambassadörer i julas som verkligen gjorde att jag känner förtoende och respekt för henne.. Inga floskler, Inga upper management fasoner. rakt ärligt mänskligt.
Raka motsatsen till det jag sett från den som förmedlade budskapet först till oss kring LDD.. (som i Harry Potter så nämner jag inte hans namn)


?

Silence101

Pustar ut efter detta positiva meddelande.
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Jimpen

Hoppas, hoppas...
På något slags bra besked.

Joacim

Kommer nog att ta kontakt med kundtjänst och säga vad jag tycker (har förresten alltid sagt till kundtjänst att jag använder mig av LDD). Har alltid fått reaktionen oj vad roligt!
Hoppas verkligen att LDD kommer finnas kvar.

Hajen Joacim

andli

Är detta verkligen ett positivt meddelande för LDD användarbas?
Eller rättare sagt för digitala legokonstruktioner....

Vi har nu en produkt som inte aktivt kommer utvecklas, den kommer underhållas lite smått, frustrationen bland användarna blir bara högre och högre över tid. Alla kommer sitta och hoppas på att denna månad/halvår kanske den efterlängtade uppdateringen kommer...
Fler och fler bitar kommer saknas, låter inte så premium brand för mig!

Jag tror för digitala lego konstruktioner i det längre loppet än denna månad det hade varit bättre att LDD hade fått behålla sin dödsdom och tredjeparts verktygen hade fått ett uppsving igen. Gärna 2-3 st av dem så vi hade fått lite konkurrens mellan dem , det är så produkter utvecklas och växer!
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

byStfn

Citat från: andli skrivet 21 januari 2016 kl. 17:28
Jag tror för digitala lego konstruktioner i det längre loppet än denna månad det hade varit bättre att LDD hade fått behålla sin dödsdom och tredjeparts verktygen hade fått ett uppsving igen. Gärna 2-3 st av dem så vi hade fått lite konkurrens mellan dem , det är så produkter utvecklas och växer!
Är det bara jag eller klagar du på att LDD inte gått i graven? :P Jag tror personligen frustration över en dåligt fungerande produkt är den bästa sporren..

andli

Helt rätt!
Och jag tror frustrationen hade växt till något kreativt fortare med LDD ur vägen...
Nu sitter folk och avvaktar legos kanske uteblivna uppdateringar istället för att ta tag i problemet!
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Anders67


robban

Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.